تشییع پیکر دو شهید گمنام در پارک فناوری پردیس

همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در پارک فناوری پردیس تشییع و به خاک سپرد شد.

به گزارش صبح پردیس، پیکر دو شقایق گمنام با بدرقه‌ی مدیران و کارکنان پارک فناوری پردیس، و همچنین امام‌جمعه‌ شهرستان پردیس، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری و سایر مسئولین شهرستان پردیس، تشییع و در صحن مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) آرام گرفت. یکی‌شان 23 ساله است و تفحص‌شده در منطقه‌ی شرهانی آبان ماه 61 و در خلال عملیات محرم به شهادت رسیده است.

همان عملیاتی که 700 کیلومترمربع از خاک ایران را از کنام آتش رژیم بعثی رها ساخت. می‌بایست از لرهای غیور ایران‌زمین باشد، آنان که به دلیل تسلط بر موقعیت منطقه، پیشتاز عملیات بودند. دیگری اما فقط 19 سال دارد. شاید آن شب بارانی عملیات فریب والفجر 8، لبریز از عشق به امام و میهنش، تنها اندیشه‌ای که داشت، پیشروی تا بصره بود و درنبردی تن‌به‌تن، خطوط دشمن را با یورشی غیورانه از هم گسیخت.

نماز وداعشان را همگی می‌خوانند و پس از سپردنشان به جایگاهی ابدی، زمین را به امانت‌داری سوگند می‌دهند.

محمدحسین قراییان، معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس، می‌گوید: پیگیری‌های لازم جهت دریافت سهمیه شهید گمنام از سال گذشته آغازشده و باوجود تقاضاهای بسیاری که وجود داشت، موفق به دریافت دو سهمیه از کمیسیون مربوطه شدیم و به لطف خدا در روز شهادت امام هادی‌النقی (ع)، میزبان فرزندانمان هستیم.

قراییان در رابطه با انتخاب یک محیط فناوری جهت خاک‌سپاری شهدای گمنام گفت: همان‌گونه که در پارک‌های فناوری شاهد حضور نخبگان هر رشته هستیم، در جنگ نیز نخبگانی حضور داشتند که عزیزترین دارایی خود، یعنی جان شیرین را درراه عشق به دین و مملکت فدا نموده و برترین افراد این حوزه به شمار می‌روند.

گفتنی است پارک فناوری پردیس، بهشت فناوری منطقه، اولین محیط فناوری کشور است که افتخار میزبانی شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است.

منبع: پارک فناوری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا