شهردار پردیس خبر داد؛

برپایی نمایشگاه نقاشی مینیاتور در نگارخانه آوای پردیس/ افتتاح تالار فرهنگی بزرگ شهر پردیس طی سال 98

شهردار پردیس در حاشیه ایشگاه نقاشی مینیاتور در نگارخانه آوای پردیس، از افتتاح تالار فرهنگی بزرگ شهر پردیس طی سال 98 خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز در حاشیه آیین اختتامیه نمایشگاه نقاشی جمعی از هنرمندان در نگارخانه آوای شهر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: پیش از بیان هر موضوعی بر خود وظیفه می‌دانم ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را خدمت امت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه شهروندان شریف و ولایی شهر پردیس تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی که امروز آیین اختتامیه آن برگزار شد به‌عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام همیشه ماندگار در دل تاریخ و در ادامه نمایشگاه نقاشی کودکان که هفته گذشته برگزار شد، در نگارخانه آوا شهرداری پردیس دایر بود و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

شهردار پردیس اضافه کرد: در این نمایشگاه 40 اثر از 13 هنرجوی فعال در رشته نقاشی تحت آموزش سرکار خانم قلی پور به نمایش درآمد.

گلریز تصریح کرد: یکی از تأکیدات همیشگی نشست‌های شهرستان پردیس، توسعه امور فرهنگی و هنری در میان شهروندان است و ازاین‌رو مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس اهتمامی ویژه در این حوزه دارند.

وی ادامه داد: بی‌شک مهم‌ترین پیامد مثبت اجرای امور فرهنگی و هنری، ایجاد هویت شهری است که این مهم برای شهری رو به ترقی و دارای نرخ رشد بی‌سابقه جمعیت همچون پردیس بسیار حائز اهمیت است.

شهردار پردیس بیان داشت: نگارخانه آوا شهرداری پردیس به‌عنوان یکی از مراکز اصلی فرهنگی این شهر طی سال و در حوزه‌های مختلف هنری در اختیار هنرمندان است، اما برنامه مدیریت شهری پردیس احداث مجموعه‌ای شکیل، زیبا، بزرگ و مناسب به‌عنوان نمایشگاه دائمی است که این امر سال آتی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

گلریز ادامه داد: از جمله مواردی که مدیریت شهری پردیس همواره بدان افتخار می‌کند، وجود شهروندانی فرهیخته، فرهنگی و فرهنگ دوست در این شهر است و ما همیشه آماده خدمات‌رسانی به هنرمندان گرامی هستیم.

وی با اشاره به مراحل احداث پروژه تالار فرهنگی بزرگ این شهر یادآور شد: این طرح عظیم به‌عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی در مقوله‌های فرهنگی و هنری توسط شهرداری پردیس مراحل عمرانی خود را سپری می‌کند.

شهردار پردیس تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، مقرر شد تا پیش از پایان سال و طبق یک قرارداد، تجهیزات تأسیساتی این طرح تهیه شود و از ابتدای سال آینده نیز مراحل ساخت سالن اصلی شامل مجموعه‌ای با 600 صندلی آغاز شود و به شرط وجود اعتبارات کافی تا انتهای سال 98 به پایان برسد.

نمایشگاه نقاشی نگارخانه آوای پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا