نشست مشترک شورای شهر پردیس و نمایندگان مجتمع‌های مسکونی فازهای ١١، ۵، ٨ و نوسا شهر پردیس

نشست مشترک شورای شهر پردیس و نمایندگان مجتمع‌های مسکونی فازهای ١١، ۵، ٨ و نوسا شهر پردیس به‌منظور پیگیری مشکلات آنها برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، حسینعلی سلیمانی فر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پردیس در نشست مشترک نشست مشترک شورای شهر پردیس و نمایندگان مجتمع‌های مسکونی فازهای ١١، ۵، ٨ و نوسا شهر پردیس، اظهار داشت: در حال حاضر شهر پردیس دارای دو مدیریت شامل بخش‌های تحویل‌شده به شهرداری و نقاط تحت اختیار شرکت عمران است.

وی افزود: از جمله بخش‌های تحویل نشده به شهرداری پردیس می‌توان به سایت‌های نسبتا جدیدتر مسکن مهر شامل فازهای 11، پنج، هشت و نوسا اشاره کرد که شهرداری پردیس طبق قانون نمی‌تواند خدماتی به آنها ارائه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پردیس خاطرنشان کرد: اما شورای اسلامی شهر پردیس خود را موظف به پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان ساکن در نواحی مذکور می‌داند و تاکنون چندین نشست و بازدید با حضور اعضای شورا در این نقاط صورت گرفته است.

سلیمانی فر بر ضرورت حضور نماینده‌ای از شرکت عمران در جلسات شورای اسلامی این شهر تأکید کرد و گفت: حضور یک یا چند تن از مسئولان شرکت عمران پردیس در جلسات شورای اسلامی شهر پردیس که با رویکرد بررسی و رفع معضلات پیش روی شهروندان ساکن در مناطق تحویل نشده به شهرداری برگزار می‌شود، کمک بزرگی به این مهم قلمداد می‌شود.

وی تصریح کرد: البته مسئولان شرکت عمران پردیس حاضر در نشست‌های تخصصی شورا باید ضمن برخورداری از اطلاعت کافی در این زمینه، قدرت تصمیم‌گیری برای به نتیجه رسیدن برنامه‌ها را نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا