در نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پردیس مصوب شد؛

تعیین نحوه خدمات‌رسانی و برف‌روبی فازهای جدید شهر پردیس توسط شهرداری و شرکت عمران پردیس/ تأمین دو دستگاه جرثقیل سبک و سنگین توسط شهرداری‌ها برای مواقع اضطراری

همکاری شرکت عمران و شهرداری پردیس برای تعیین نحوه خدمات‌رسانی و برف‌روبی فازهای جدید شهر پردیس و تأمین دو دستگاه جرثقیل سبک و سنگین توسط شهرداری‌ها برای مواقع اضطراری از مصوبات نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پردیس با حضور صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس و نوید عباسی معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار پردیس و نمایندگانی از بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، شرکت عمران شهر پردیس، ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نیروی انتظامی، گاز و شرکت آزادراه تهران پردیس به‌منظور بررسی عملکرد ادارات مرتبط، در بارش‌های گذشته و اتخاذ تمهیدات لازم برای بارش‌های آینده در محل فرمانداری برگزار شد و طی آن این ادارات گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.

در این نشست مقرر شد با توجه به گره‌های ترافیکی ایجادشده در برخی معابر در زمان بارش‌های گذشته، دستگاه‌های اجرایی ضمن آماده‌باش کامل نیروهای خدماتی و اجرایی، نسبت به تأمین و استقرار ادوات و ماشین‌آلات در اماکن مناسب اقدام کرده و سوخت موردنیاز ماشین‌آلات سبک و سنگین و شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر را به‌طور کامل ذخیره کنند.

انتشار اخبار مربوط به مواقع اضطراری با هماهنگی دبیرخانه این شورا برای جلوگیری از درج اخبار متناقض، اهتمام بیشتر ادارات به استقرار کشیک و همکاری با فرمانداری در این زمینه، همکاری شرکت عمران و شهرداری پردیس برای تعیین نحوه خدمات‌رسانی و برف‌روبی فازهای جدید، بازدید مشترک نمایندگان فرمانداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بخشداری‌ها و پلیس‌راه از جاده قدیم جاجرود برای رفع موانع و ایمن‌سازی مسیر، تهیه و تأمین دو دستگاه جرثقیل سبک و سنگین توسط شهرداری‌ها برای مواقع اضطراری و انجام هرگونه حفاری پس از اخذ مجوز از ادارات مربوطه برای جلوگیری از قطع انشعابات، مصوبات این نشست را تشکیل می‌داد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا