شهردار بومهن خبر داد؛

آمادگی ستاد برف روبی شهرداری بومهن با ده‌ها خودرو و نیروی انسانی/ مصرف بالغ‌بر ۲۵۰ تن نمک در بارش پنجشنبه اخیر

شهردار بومهن گفت: ستاد برف روبی شهرداری بومهن با تجهیزات، ماشین آلات و آمادگی کامل نیروهای انسانی خود اقدام به نمک پاشی معابر سطح شهر در ساعات اولیه شروع بارش روز پنجشنبه نمود و بر حسب وظیفه خدمات دهی به شهروندان و مسافران عزیز را آغاز نمود.

به گزارش صبح پردیس، سعید علی بخشی با اشاره به شروع فصل سرما و بارش‌های زمستانی ستاد برف‌روبی، اظهار کرد: شهرداری بومهن با آماده‌باش کامل کلیه نیروهای انسانی و تجهیز ماشین‌آلات به‌صورت ۲۴ ساعته آمادگی مقابله با برف و یخبندان در سطح شهر را داشته، و همان‌گونه که شاهد بودیم، با شروع بارش برف ضمن اقدام سریع و به‌موقع نسبت به نمک‌پاشی و بازگشایی معابر اقدام نمود.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر برای جلوگیری از یخبندان هر روز ساعت ۶ صبح و قبل از شروع ساعات اداری و مدارس، تمام اماکن عمومی و خیابان‌های اصلی و فرعی نمک‌پاشی می‌گردد و این اقدام در آینده و در صورت تداوم بارش برف ادامه خواهد داشت.

شهردار بومهن با بیان اینکه ستاد برف‌روبی متشکل از نیروها و تجهیزات موتوری و خدمات شهری است که با استفاده از دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه بابکت، یک دستگاه کامیون مکانیزه نمک‌پاش، سه دستگاه کامیون بنز تک، یک دستگاه کامیون ده چرخ در حال خدمت‌رسانی می‌باشند، خاطرنشان کرد: میزان نمک مصرفی نیز در ۴۸ ساعت گذشته شامل نمک شکری ماشین مکانیزه تعداد ۱۲ سرویس به میزان ۱۰۰ تن و میزان نمک موجود در محل دپو ۱۵۰ تن می‌باشد.

علی بخشی همچنین میزان نمک مصرف‌شده را بالغ‌بر ۲۵۰ تن که حدود ۳۰ تن نمک کیسه‌ای و حدود ۲۲۰ تن نمک مخلوط با شن اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده در حال حاضر کلیه مسیرها باز و تردد در جریان می‌باشد و ستاد برف‌روبی آمادگی کامل دارد تا در صورت ادامه بارش نسبت به خدمات‌دهی به شهروندان عزیز اقدام نماید.

وی در خصوص سطح انتظارات شهروندان در زمان بارش برف، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات یک ضرورت است؛ زیرا با شروع عملیات برف‌روبی، ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهری مقدور نیست و در این راستا لازم است شهروندان با صبر و بردباری ما را در انجام هر چه بهتر امور یاری کنند.

شهردار بومهن از شهروندان محترم خواست مشکلات احتمالی به هنگام بارش برف و باران را به سامانه تلفن ۱۳۷ خدمات شهری شهرداری بومهن گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا