درخشش تیم هندبال شهرستان پردیس در دیدار تدارکاتی با تیم گرمسار/ حضور تیم هندبال شهرستان در لیگ کشوری نهایی شده است

تیم هندبال شهرستان پردیس در بازی تدارکاتی با تیم گرمسار پیش از اعزام به مسابقات لیگ کشوری بازی را به نفع خود با نتیجه 15 بر 4 خاتمه داد.

به گزارش صبح پردیس، بازی تدارکاتی تیم هندبال شهرستان پردیس با تیم گرمسار پیش از اعزام به مسابقات لیگ کشوری در مجموعه ورزشی شهدای گمنام پردیس در مجموعه ورزشی شهدای گمنام شهرداری پردیس در میان تشویق‌های پر شور تماشاگران بین دو تیم پردیس و گرمسار برگزار شد که در این رقابت تیم هندبال پردیس بازی به نفع خود با نتیجه 15 بر 4 خاتمه داد.

روح‌الله اکرمی دبیر هندبال استان تهران در حاشیه برگزاری مسابقه اظهار کرد: رشته ورزشی هندبال در شهرستان هندبال افتتاح شده و حمید سیری رئیس هیئت، سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان تعامل خوبی با هیات استان دارند.

وی افزود: هیئت هندبال استان تهران در 12 شهرستان فعال هستند، و شهرستان پردیس به دلیل مهاجرپذیر بودن و حضور اقوام مختلف در این شهر، تفاوت قومیتی یک فرصت است و از سوی دیگر شهرداری پردیس و بومهن ظرفیت مالی مناسب‌تری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند.

دبیر هندبال استان تهران خاطرنشان کرد: ظرفیت مناسب شهر پردیس با هماهنگی و برگزاری مسابقات، جشنواره فرهنگی و کارگاه‌های دانش‌افزایی به بهره‌وری مناسبی می‌رسد و روزهای خوبی در پردیس شاهد خواهیم بود.

*حضور تیم هندبال شهرستان پردیس در لیگ کشوری نهایی شده است

همچنین حمید سیری رئیس هیئت هندبال شهرستان پردیس هدف از برگزاری این بازی تدارکاتی را تقویت روحیه رقابت‌پذیری، اتحاد و انسجام تیم در مقابل تیم خوب گرمسار پیش از مسابقات لیگ کشور دانست و ضمن تقدیر از حمایت و همراهی هندبال استان و حضور حامیان مالی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مناسب شهرستان، استعدادیابی در مدارس به کمک آموزش‌وپرورش و آموزش علاقه‌مندان بخشی از برنامه‌های در دست اقدام هیئت هندبال شهرستان پردیس است.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی در کنار برنامه‌های علمی و فنی از دیگر اولویت‌های این هیئت است، افزود: حمایت شرکت فارمد آریا به مدیریت ابراهیمی و بیمه ایران شهر پردیس به سرپرستی مباشریان بسیار راه گشا بوده است و به کمک آنها حضور تیم هندبال شهرستان در لیگ کشوری نهایی شده است.

همچنین رضا مؤمنی رئیس هیئت هندبال شهرستان گرمسار اظهار داشت: مسابقه دوستانه به دعوت هیئت هندبال شهرستان پردیس در رده جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای بازی برگشت خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر میزبان تیم هندبال شهرستان پردیس، هندبال قم و هندبال سمنان هستیم و مسابقات به‌صورت چهار جانبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا