گشت مشترک پایش صنوف مزاحم شهر بومهن/ شناسایی 14 واحد صنفی متخلف/ اخطار به وضعیت بی‌خطرسازی زباله‌های پزشکی در یکی از درمانگاه‌های شهر بومهن

طی گشت مشترک پایش صنوف مزاحم شهر بومهن 14 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

به گزارش صبح پردیس، در راستای اجرای مصوبه اخیر کمیسیون بند 20 شهرداری بومهن و دستورالعمل اجرایی ساماندهی و شناسایی صنوف مزاحم شهرها، پایش میدانی از صنوف سطح شهر بومهن با حضور گشت مشترک نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف شهرستان پردیس، نماینده دادگستری شهرستان پردیس و دامپزشکی شهرستان‌های پردیس و دماوند با محوریت شهرداری بومهن به‌منظور رفع مزاحمت و شناسایی صنوف متخلف و رعایت حقوق شهروندی انجام شد.

در مرحله اول این بازدیدهای سرزده، برخورد با میوه‌فروشان و دست‌فروشانی که با تصرف قسمتی از پیاده‌رو موجب سد معبر و اعتراضات مردمی گشته بودند اقدام شد.

در مرحله دوم فاکتورهای خریدوفروش صنوف، توسط بازرسان اتاق اصناف پردیس بررسی و تطابق قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب انجام و تذکرات لازم و تعیین زمان برای رفع تداخل به صنوف متخلف ابلاغ شد.

طی مرحله سوم در راستای بی‌خطرسازی پسماند، وضعیت زباله‌های پزشکی در یکی از درمانگاه‌های شهر بومهن از سوی بازرسان شبکه بهداشت پردیس بررسی و اخطارهای لازم به درمانگاه مذکور داده شد.

در ادامه این گشت مشترک از چند کارخانه و کارگاه در شهر بومهن بازدید و تذکرات و آموزش‌های بهداشتی و ایمنی لازم، توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان پردیس به کارفرمایان و کارگران داده شد.

شایان ذکر است در این بازدید ۱۴ واحد صنفی متخلف شناسایی شد و طبق تصمیمات کارگروه مذکور، طرح پایش و بازدید سرزده تا پایان سال به‌صورت مستمر ادامه دارد.

منبع: شهرداری بومهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا