شهردار پردیس خبر داد؛

آماده‌سازی و تجهیز 200 نیروی انسانی و 25 دستگاه خودرو در ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس

شهردار پردیس از آماده‌سازی و تجهیز 200 نیروی انسانی و 25 دستگاه خودرو در ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس به سبب نوع خاص شرایط اقلیمی این شهر و فرا رسیدن پیش از موعد فصول سرد و روزهای بارندگی، مقدمات لازم برای ارائه خدمات در ایام پاییز و زمستان را تدارک دیده است.

وی افزود: در همین راستا، 200 نیروی مجرب شهرداری پردیس از واحدهای مختلف این مجموعه برای خدمات‌رسانی در ستاد برف‌روبی آماده‌سازی می‌شوند.

شهردار پردیس اضافه کرد: همچنین 25 دستگاه انواع خودروی خدماتی شامل 6 دستگاه برف‌روب نمک‌پاش مکانیزه، 9 دستگاه کامیون نمک‌پاش دستی، چهار دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه گریدر، سه دستگاه مینی لودر (بابکت، دراج و بکهو) تعمیر، تجهیز و آماده‌به‌کار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات شهرداری پردیس درزمینه آماده‌سازی ستاد برف‌روبی می‌توان به ایجاد سه مرکز دپوی شن و نمک در انبار مرکزی نمک، منطقه خرمدشت و بلوار شهید چمران اشاره کرد.

گلریز بیان داشت: همچنین طی ماه گذشته، چهار هزار و 500 تن مخلوط شن و نمک شامل دو هزار تن شن و دو هزار و 500 تن نمک در انبار مرکزی واقع در انتهای بلوار فروردین جنوبی ذخیره‌سازی شد.

شهردار پردیس ادامه داد: علاوه بر این طی بازه زمانی مذکور 12 هزار کیسه نمک 10 کیلویی برای قرار گرفتن در جعبه‌های مخصوص تعبیه‌شده در سطح شهر تهیه شد.

وی بیان کرد: دراین‌بین، مجموعه ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس همچون سنوات گذشته دو نکته بسیار مهم را در مخلوط میزان نمک و شن مدنظر قرار می‌دهد.

گلریز تصریح کرد: نخست تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان و جلوگیری از بروز اختلال در آن به هنگام بارش برف و همچنین استفاده حداقلی از نمک دو نکته‌ای است که موردتوجه قرار دارد.

وی گفت: همچنین از شهروندان گرامی درخواست می‌شود با بهره‌گیری از زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن طی روزهای بارندگی، یاریگر شهرداری پردیس در راستای استفاده کمتر از نمک و درنتیجه آسیب کمتر به محیط‌زیست، فضای سبز و سفره‌های آب زیرزمینی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا