اجرای طرح تخصیص فضای تجاری به مدارس شهر پردیس ازسوی شهرداری

رئیس شورای شهر پردیس بر لزوم تخصیص فضای تجاری برای مدارس سطح شهر پردیس طبق قوانین موجود خبر داد و گفت: بسیاری از مشکلات این مراکز آموزشی رفع و نیاز مالی آنها به سایر منابع کاهش می‌یابد.

به گزارش صبح پردیس، سید علی موسوی جوردی در نشست شورای آموزشی شهرستان پردیس که با حضور مسئولان شهری و شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مدارس و مراکز آموزشی با توجه به اهمیت ویژه خود در امر خطیر تعلیم و تربیت نسل آتی جامعه، دارای نقش و جایگاهی مهم و تأثیرگذار در شرایط امروز و فردای کشور است.

وی افزود: ازاین‌رو، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس در راستای ارتقای سطح آموزش دانش آموزان و رفاه حال معلمان و مدیران، تاکنون امور حمایتی متعددی را اجرایی کرده و یا در دست اجرا دارد.

رئیس شورای شهر پردیس اضافه کرد: اما به‌هرروی، برخورداری از آموزش‌های با کیفیت و ساختن نسلی دارای دانش کافی و به روز نیازمند تأمین و اختصاص منابع مالی کافی است و باید برای این مهم فکری اساسی و کاربردی کرد.

رئیس شورای شهر پردیس بر لزوم تخصیص فضای تجاری برای مدارس شهر پردیس تاکید کرد و گفت: طبق قوانین موجود، می‌توان بخشی از فضای مراکز ورزشی و مساجد را در راستای تأمین مباحث مالی به فضای تجاری تبدیل کرد که می‌توان این قانون را به مدارس نیز تعمیم داد.

موسوی جوردی تصریح کرد: با اجرای قانون مذکور در مدارس شهر پردیس، بسیاری از مشکلات این مراکز آموزشی رفع و نیاز مالی آنها به سایر منابع کاهش می‌یابد.

وی گفت: در حال حاضر مدیریت شهری پردیس طی هماهنگی لازم با سایر ارگان‌های شهری و شهرستان نظیر شرکت عمران و فرمانداری می‌تواند مقدمات لازم برای این امر را در قالی تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج فراهم سازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا