مدیر عامل شرکت عمران پردیس:

پیشنهاد افزایش پنج میلیون تومانی وام مسکن مهر پردیس، مشمول همه پروژه‌ها نمی‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: پیشنهاد افزایش پنج میلیون تومانی به متقاضیانی که آورده اولیه خود را تکمیل نکرده‌اند تعلق می‌گیرد.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت اظهار کرد: پیشنهاد افزایش پنج میلیون تومانی وام، مشمول همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس نمی‌شود و تنها شامل حال متقاضیانی خواهد شد که آورده اولیه خود را تکمیل نکرده و باعث کندی ساخت‌وساز واحدهای مسکونی در برخی از پروژه‌ها شده‌اند.

وی افزود: درحالی‌که برخی از متقاضیان از سال‌های گذشته آورده اولیه خود را به موقع تکمیل کرده و در انتظار تکمیل ساخت واحدهای مسکونی خود روزشماری می‌کنند، اما به خاطر بدعهدی دیگر متقاضیان، پروژه مسکن مهر آنها به موقع تکمیل‌نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: شرکت عمران شهر جدید پردیس درصدد است تا برای تکمیل آورده اولیه معوق افراد، با تخصیص 5 میلیون تومان دیگر به وام 40 میلیونی این دسته از متقاضیان، شرایط را برای تسریع در ساخت‌وساز پروژه‌های کم پیشرفت فراهم کند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت عمران پردیس چند روز پیش در حضور وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد داد تا سقف وام مسکن مهر پردیس برخی پروژه‌ها از 40 میلیون تومان به 45 میلیون تومان افزایش یابد.

هدایت گفته بود افزایش پنج میلیون تومانی سقف وام مسکن مهر پردیس مشمول متقاضیانی شود که ساخت واحدهای مسکونی آنها از جمله معطل نصب پکیج، آسانسور و سایر نصبیات مانده باشد.

وی در این مصاحبه گفته بود، وزیر جدید راه و شهرسازی و مجموعه وی تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا با تأمین منابع مالی موردنیاز، ساخت‌وساز مسکن مهر با شتاب بیشتری به پایان برسد و متقاضیان هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا