نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس خبر داد؛

اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان الغدیر بومهن

نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تجهیز بیمارستان الغدیر بومهن در فراکسیون زنان بررسی و طی جلسه‌ای با وزیر بهداشت 16 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

به گزارش صبح پردیس، پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست مردمی با جمعی از نمایندگان در مسجد اهل‌بیت (ع) بومهن اظهار داشت: یکماه پیش با امام‌جمعه و فرماندار در دفتر وزیر راه حاضر شدیم و در خصوص احداث مترو و مسکن مهر دستورات لازم را گرفتیم.

وی گفت: مشکلات بیمارستان الغدیر بومهن در فراکسیون زنان بررسی و طی جلسه‌ای با وزیر بهداشت بررسی و 16 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌ها برای ارتقای روستای خسروآباد و سعیدآباد جاجرود به شهر، با وزیر کشور انجام و مکاتبات و پیگیری‌های زیادی برای تحقق مطالبات اهالی این بخش انجام شده است.

وی با بیان اینکه موضوعات مختلف شهرها بین نمایندگان تقسیم شده، خاطرنشان کرد: در کمیسیون داخلی و شوراها بر مسائل مختلف شوراها و شهرداری‌ها نظارت می‌کنیم و شهر شدن جاجرود و روستاهای سعیدآباد و خسروآباد توسط مدیرکل تقسیمات کشوری در مراحل پایانی است و متأسفانه فقط مشکل جزئی نام‌گذاری وجود دارد.

در ادامه محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم در مجلس دهم، چهار دفتر در اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس احداث کردیم و در میان مردم بوده و هستیم.

وی گفت: موضوعات سلامت، ساخت بیمارستان الغدیر، بیمارستان 64 تختخوابی و دولتی، مشکلات مسکن مهر که بدون ایجاد زیرساخت‌های امنیتی، آموزشی، فرهنگی و… برای جمعیتی 80 هزار نفره ساخته شده بسیار زیاد است و تاکنون 30 هزار نفر در این شهر مستقر شدند که این جزو مشکلات اصلی شهرستان پردیس است.

نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: 85 درصد شهرستان پردیس جزو مناطق چهارگانه محیط‌زیست است و ما از طریق شورای عالی محیط‌زیست پیگیری می‌کنیم تا در حوزه ورزش، کشاورزی، عمرانی، صنعت و… موانع محیط‌زیستی رفع شود.

وی ادامه داد: در بومهن اسناد مالکیت ساکنین مشکل دارد و اداره اوقاف و محیط‌زیست، منابع طبیعی و… باید در این خصوص ورود و این مشکلات را به‌نوعی سهل یا رفع کنند.

علیجانی اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی را در گذشته با نام لکه صنعتی می‌شناختند اما تلاش کردیم این مناطق به ناحیه صنعتی تبدیل شوند و نامه‌نگاری و برای پیگیری‌هایی برای تسریع حل مشکلات در فرمانداری و دفتر مجمع نمایندگان گذاشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت دولت با پشتوانه 70 هزار میلیارد تومانی آغاز و در بحث سلامت مردم هزینه‌های زیادی شد که ساخت خانه‌های بهداشت، درمانگاه و… را در این طرح داشتیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا