طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی؛

سید مهدی هدایت به‎‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس منصوب شد

سید مهدی هدایت به‎‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس  طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران منصوب شد.

به گزارش صبح پردیس، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، مهدی هدایت مدیرعامل اسبق شرکت عمران پردیس بار دیگر به‌عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

اردیبهشت امسال طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی هدایت به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد منصوب‌شده بود. طی ماه‌های اخیر مسئله تأمین آب پروژه‌های مسکن مهر این شهر به‌عنوان یکی از مشکلات جدید چند سال گذشته، حل شد. ضمن این‌که قطار شهری هشتگرد نیز با تسریع در روند اجرایی آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید مهدی هدایت اوایل سال 93 در اقدامی غیرمنتظره توسط محسن نریمان معاون سابق وزیر راه و شهرسازی از مدیرعاملی شرکت عمران پردیس کنار گذاشته شد. پروژه‌های مسکن مهر پردیس تا پیش از رفتن وی روند مناسبی در ساخت‌وساز و تکمیل و تحویل به متقاضیان داشت اما پس‌ازآن با وجود دو تغییر مدیریتی پیاپی برخی پروژه‌های این طرح همچنان دارای مشکلات عدیده است.

با توجه به عملکرد وی در هشتگرد و سابقه مناسب در دوره قبلی مدیرعاملی، پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های نیمه‌تمام پردیس سریع‌تر از زمان پیش‌بینی‌شده به سرانجام برسند.

گفتنی است چندی پیش وزیر راه و شهرسازی در دیدار با معترضان مسکن مهر پردیس ضمن دلجویی از آن‌ها نسبت به کاستی‌های گذشته از آن‌ها عذرخواهی کرد. به نظر می‌رسد انتصاب مهدی هدایت به‌عنوان یکی از مدیران باسابقه وزارت راه و شهرسازی نشان از آن دارد که وزیر راه و شهرسازی اهل شعارگرایی نبوده و هر جا که لازم باشد از نیروهای متعهد استفاده می‌کند.

مهدی هدایت

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: کلنگ‌ مترو پردیس تا پایان سال ۹۷ به زمین می‌خورد/ تکمیل مسکن مهر اولویت دارد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در کنار پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بحث موضوع مترو را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و با کمک تمام مسئولان تا پایان سال پروژه مترو پردیس کلنگ‌زنی خواهد شد.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از مراسم برگزاری تودیع و معارفه خود در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشت خود به شهر پردیس، اظهار داشت: امروز توفیق داشتم دوباره در خدمت مردم، متقاضیان و همکاران خود در شرکت عمران شهر پردیس باشم و این تکلیفی بود که از سوی مدیران ابلاغ شده و بنده نیز انجام‌وظیفه کردم.

وی در خصوص رصد کردن وقایع و اتفاقات پردیس، گفت: از برخی از اتفاقاتی که در مسکن مهر پردیس رخ می‌داد مطلع می‌شدم اما رصدی صورت نمی‌گرفت بلکه تنها از اطلاعاتی در خصوص روند فعالیت و پیشرفت فیزیکی مطلع می‌شدم.

هدایت در خصوص برنامه‌های خود برای مسکن مهر پردیس، بیان داشت: این اطمینان را به متقاضیان مسکن مهر پردیس می‌دهم که مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر به‌خصوص پروژه مسکن مهر پردیس دارد.

وی افزود: با نظر ویژه وزیر راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر پردیس، مطمئن هستم با این حمایت و حضور قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و همچنین برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم، با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت مشکلات شهر جدید پردیس قابل حل شدن است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: مطمئنم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده در ماه‌های آینده وضعیت بسیار مطلوبی را در این شهر شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های خود در شرکت عمران تصریح کرد: بحث تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، تکمیل زیربناها و روبناها در کنار پیگیری جدی برای قطار شهری پردیس که در آینده‌ای نزدیک پس از اسکان متقاضیان مسکن مهر، موضوع حمل‌ونقل ایمن مطرح خواهد شد، است.

هدایت یادآور شد: در کنار پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بحث موضوع مترو را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و با کمک تمام مسئولان تا پایان سال پروژه مترو پردیس کلنگ‌زنی خواهد شد.

سید مهدی هدایت

هدایت در خصوص رسیدگی به مازاد ثبت‌نام‌ها در پردیس و برنامه‌های خود برای این تعداد متقاضی، افزود: ابتدا واحدهایی که به دلیل مسائل حقوقی متوقف شدند را در اسرع وقت پیگیری خواهیم کرد تا روند ساخت آغاز شود سپس سایر مشکلات را رسیدگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تعدادی از احکام در فاز هشت پردیس به نفع شرکت عمران صادرشده و این اولویت ما خواهد بود تا با اخذ آرای قطعی شاهد پیشرفت پروژه‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های شهر جدید در اولویت خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به نظر ویژه وزیر راه و شهرسازی که در بحث ساخت مسکن دارند از این ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم در قالب پروژه‌هایی نظیر وام و پروژه‌های مشارکتی این کمبود واحدها را جبران کنیم.

گفتنی است کمتر از سه ماه پیش حبیب‌الله چاغروندی به عنوان مدیرعامل شهر جدید پردیس منصوب شده بود و مراسم تکریم و معارفه چاغروندی و هدایت با حضور حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر و احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی ظهر امروز (دوشنبه ) در محل شرکت عمران پردیس برگزار شد.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس عذرخواهی کرد

مهدی هدایت بعد از ظهر شنبه و پس از مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل شرکت عمران پردیس در جمع خبرنگاران از متقاضیان مسکن مهر به دلیل تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس عذرخواهی کرد و گفت: بخشی از این دلایل مرتبط به نهادها و وزارتخانه های به غیر از وزارتخانه راه و شهرسازی بوده است.

وی گفت: این نوید و اطمینان را به متقاضیان می دهم، که وزیر راه و شهرسازی اهتمام و اعتقاد ویژه در جهت تکمیل سریع پروژه های مسکن مهر به ویژه در شهر جدید پردیس دارد.

مدیرعامل جدید شرکت عمران پردیس اضافه کرد: بنده به صورت شبانه روزی در شهر جدید پردیس برای حل مشکلات متقاضیان تلاش خواهم کرد، تا واحدها تحویل متقاضیانی شود، که چندین سال چشم انتظار هستند.

وی تکمیل پروژه مسکن مهر و زیربناها و روبناها در کنار پیگیری جدی مترو شهر جدید پردیس را از اولویت های اصلی شرکت عمران پردیس دانست و گفت: امیدوارم مترو پردیس امسال کلنگ زنی شود.

منابع: تسنیم، فارس، ایرنا، وزارت راه، مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا