عملیات احداث سوله ورزشی چند منظوره در بومهن آغاز شد

عملیات احداث سوله ورزشی چند منظوره در بومهن آغاز شد

شهردار بومهن از آغاز عملیات اجرایی احداث سوله ورزشی چند منظوره در بومهن با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال با مساحت حدود یک هزار و 200 متر مربع خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، علی بخشی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث سوله ورزشی چندمنظوره در بومهن در مسیر خیابان اصلی در انتهای پارک شقایق، اظهار کرد:

وی افزود: یکی از اولویت‌های این سازمان ایجاد فضاهای ورزشی مناسب برای ورزشکاران است و در این راستا اقدام به احداث سوله ورزشی چندمنظوره به مساحت یک هزار و 152 مترمربع نموده است که در حال حاضر در مرحله پی‌کنی و اجرای فوندانسیون می‌باشد.

بخشی با اشاره به اینکه هدف از ساخت این سوله ورزشی چندمنظوره را توسعه ورزش در میان جوانان و فراهم کردن امکانات تفریحی‌ورزشی است، تصریح کرد: این سوله ورزشی با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال با مساحت حدود یک هزار و 200 متر مربع در حال احداث می‌باشد.

شهردار بومهن عنوان کرد: عملیات اجرایی ساخت سوله ورزشی چند منظوره در بومهن به‌سرعت در حال انجام است و پیش‌بینی می‌گردد در کمتر از دو ماه به‌پایان برسد و در 22 بهمن سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بخشی تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد و تکمیل این پروژه‌ی عمرانی تخصصی، گام مؤثری جهت بهبود سرانه مفید ورزشی شهر بومهن برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا