رزمایش اعلام آمادگی پلیس آزادراه پردیس تهران و دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای

فرمانده پلیس آزادراه پردیس تهران از برگزاری رزمایش پلیس آزادراه پردیس تهران و دستگاه‌های خدمات رسان در این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، داوود کردی در حاشیه برگزاری رزمایش پلیس آزادراه پردیس تهران و دستگاه‌های خدمات رسان، اظهار داشت: هر ساله قبل از شروع فصل زمستان دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی طرح رزمایش دارند که در همین راستا امروز توانستیم با حضور نیروهای امداد، هلال‌احمر و آتش‌نشانی و امدادرسانی جاده‌ای و راهداری آزادراه تهران پردیس این رزمایش را اجرا کنیم.

وی در ادامه هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی ایمنی قبل از شروع طرح دانست و افزود: هدف بزرگ دیگر ما برای اجرای این رزمایش‌ها اعتمادسازی برای مردم است که دستگاه‌های امدادرسان جهت خدمات‌رسانی آمادگی کامل را دارند و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

فرمانده پلیس آزادراه پردیس تهران با اشاره به اینکه در فصل زمستان به دلیل بارش نزولات آسمانی گاهی شاهد لغزندگی جاده‌ها هستیم، بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم در زمان بارش باران و برف احتیاط لازم را داشته باشند و حتماً از داشتن تجهیزات جاده‌ای برخوردار شوند.

کردی گفت: توصیه دیگر ما دارندگان وسایل نقلیه این است که از تعجیل و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این زمینه نباشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا