رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی شهرستان پردیس خبر داد؛

شهرداری پردیس عنوان برترین «میز خدمت» شهرستان پردیس را کسب کرد

رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی شهرستان پردیس با اشاره به اختصاص عنوان برترین میز خدمت شهرستان پردیس به شهرداری پردیس، گفت: شهرداری پردیس با کسب ۹۷۰ امتیاز رتبه نخست خدمت‌رسانی به شهروندان را در شهرستان به دست آورد.

به گزارش صبح پردیس، حسین آرمودیان مقدم رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی و رئیس بخش بازرسی و حقوقی فرمانداری پردیس در نشست صیانت از حقوق شهروندی شهرستان پردیس که در محل فرمانداری پردیس برگزار شد، به ارائه گزارش و رتبه‌های کسب شده ادارات شهرستان پردیس در زمینه تکریم ارباب‌رجوع و خدمات‌رسانی به شهروندان پرداخت.

وی افزود: شهرداری پردیس با کسب ۹۷۰ امتیاز رتبه نخست خدمت‌رسانی به شهروندان را در شهرستان به دست آورد و میز خدمت شهرداری پردیس به عنوان اولین و برترین میز خدمت در این جلسه معرفی شد.

رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی شهرستان پردیس ادامه داد: طرح میز خدمت در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارائه خدمات به موقع و مؤثر به شهروندان و تحقق اصل تکریم ارباب‌رجوع با استناد بخشنامه ریاست جمهوری در اجرای تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اسلامی طی هفته دولت افتتاح شد. با اجرای این طرح، بخش قابل‌توجهی از سردرگمی و مشکلات مردم در پیگیری امور اداری برطرف و طبق آمارهای به‌دست‌آمده از ارزیابی‌های اخیر تا ۸۵ درصد در نیاز آنها برای مراجعه به واحدهای مختلف کاسته شده است.

آرمودیان مقدم گفت: میز خدمت در شهرداری پردیس در محل لابی با هشت میز و حضور کارشناسان واحدهای شهرسازی، سازمان حمل‌ونقل همگانی شهر پردیس، خدمات شهری، ۱۳۷ و … عهده دار وظیفه ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور جاری است. همچنین با راه‌اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه و اطلاع‌رسانی از روند اجرای مراحل مختلف پرونده به همراه تعیین و اعلام بازه زمانی موردنیاز برای طی مراحل اداری به مدیریت زمان پرارزش شهروندان کمک می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا