در نشست بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر پردیس مطرح شد؛

مشکل سیستم گرمایش مدارس رودکی و فردوسی پردیس در فصل سرما/ ارسال پرونده به محاکم قضایی در صورت کوتاهی دستگاه‌‎ها

سیستم گرمایشی مدارس ابتدایی رودکی و فردوسی در شهرستان پردیس هنوز راه‌اندازی نشده و دانش آموزان در کلاس‌ها از سرما می‌لرزند.

به گزارش صبح پردیس، صادق بنیادی معاون سیاسی، انتظامی فرماندار شهرستان پردیس روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر پردیس در محل فرمانداری مشکلات دو مدرسه ابتدایی رودکی و فردوسی به دستور فرماندار به قید فوریت بررسی شد، اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت گرمایشی مدرسه از مردادماه سال جاری در دستور کار قرارگرفته بود و امروز پس از چند ماه پیگیری مستمر از شرکت عمران و پیمانکاران و برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های خدمت رسان در فرمانداری و استانداری به نتیجه مطلوب نرسیدیم.

وی با اشاره به پیشرفت نامطلوب پروژه افزود: موتورخانه مدرسه فردوسی هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مدرسه رودکی هم موتورخانه ندارد، اطلاعات کارشناسان ناقص است، والدین نگران و معترض به وضعیت موجود هستند.

معاون سیاسی، انتظامی فرماندار پردیس به راهکارهای مطرح‌شده توسط حاضران تصریح کرد: تأمین برق مدرسه رودکی به‌صورت موقت از منبع برق ثابت، استفاده از بخاری‌های ایستاده انرژی و گاز کشی از اتاق سرایداری به راهروهای مدرسه به‌منظور تأمین موقت گرمایش مدرسه‌های ابتدایی رودکی و فردوسی طرح و تصویب شد.

بنیادی با اشاره به طولانی شدن پروژه تأمین گرمایش دو مدرسه خاطرنشان کرد: در صورت کوتاهی دستگاه‌ها نسبت به راه‌اندازی سیستم گرمایشی پرونده به محاکم قضایی ارسال می‌شود تا اهمال کنندگان پاسخگوی دلیل قصور خود به محاکم قضایی باشند.

وی در این نشست نماینده اداره برق شهرستان پردیس در مخالفت با طرح تأمین گرما توسط هیتر در مدرسه رودکی خاطرنشان کرد: انشعاب برق این مدرسه سه فاز موقت 32 آمپر است و روشن کردن 20 هیتر در کلاس‌های مدرسه با این انشعاب امکان‌پذیر نیست و تأمین برق با کابل جداگانه خالی از خطر نیست.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا