با رای اکثریت اعضا؛

محمد قانبیلی رئیس شورای شهرستان پردیس شد/ شهرام زاهدی نایب رئیس شد

محمد قانبیلی به‌عنوان رئیس شورای شهرستان پردیس و شهرام زاهدی به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهرستان پردیس انتخاب شد.

به گزارش صبح پردیس، در نهمین نشست شورای شهرستان پردیس، با رأی اکثریت اعضا، محمد قانبیلی به‌عنوان رئیس، شهرام زاهدی نائب رئیس، سلیمانی فر به‌عنوان خزانه‌دار و محسن بخشش و رحیم سوری به‌عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

محمد قانبیلی رئیس شورای شهرستان پردیس گفت: اعضا در این نشست به پیگیری مصوبات قبلی پرداختند که وضعیت آرامستان پردیس و قطار شهری از جمله آنها بود.

وی به نزدیک شدن هفته فرهنگی به برنامه‌های شورا اشاره کرد و افزود: نشستی برای تدوین و برنامه‌ریزی این برنامه‌ها با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی بومهن، اعضا شورای شهرستان، فرماندار و امام‌جمعه و رئیس اداره ارشاد پردیس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهرستان پردیس تصریح کرد: طبق قانون شورای شهرستان‌ها اختیارات زیادی برای رسیدگی به مشکلات و حل آنها دارند که امیدواریم هیئت رئیسه جدید نیز مانند دوره‌های قبل گام‌های اساسی در این زمینه بردارد.

قانبیلی تأکید کرد: قانون‌گذار جایگاه خوبی برای شوراها در نظر گرفته که اعضا تصمیم دارند با توجه به این قوانین بسیاری از مشکلات شهرستان را که تاکنون اقدام جدی در رابطه با آن صورت نگرفته را حل‌وفصل کنند.

وی گفت: شوراها متأسفانه از این جایگاهشان چندان استفاده نمی‌کنند و ما امیدواریم در سه سال باقی‌مانده بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم و گامی مؤثر برای رفع مسائل شهرستان برداریم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا