کشف 3 تن رب و روغن مشکوک به احتکار در شهرستان پردیس در پارکینگ ساختمان

مسئول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس از کشف سه تن رب گوجه فرنگی و روغن جامد مشکوک به احتکار در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: اجناس احتکار شده در پارکینگ ساختمانی کشف شدند.
به گزارش صبح پردیس، محمد حیدریان در خصوص کشف یک تن رب گوجه مشکوک به احتکار در شهرستان پردیس، اظهار داشت: عصر امروز طی بازرسی‌های میدانی پرسنل اداره صنعت، معدن و تجارت یک تن رب گوجه فرنگی مشکوک به احتکار در پارکینگ ساختمانی کشف شد.

وی گفت: صاحب اجناس طی اظهاراتی اعلام کرد، این رب‌ها را برای عرضه در واحد صنفی خود در شهر پردیس انبار کرده که پرونده این کشف بعدازظهر روز گذشته تشکیل و در انتظار ارائه مدارک و مستندات اظهارت وی هستیم.

مسئول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس بیان داشت: افزایش نرخ رب گوجه فرنگی طی هفته‌های اخیر باعث شده افراد نسبت به احتکار این نوع اجناس اقدام کرده و سودهای نامتعارفی کسب کنند؛ اما بازرسان این اداره به طور قاطع با اینگونه افراد برخورد و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

حیدریان با بیان اینکه دو تن روغن خوراکی نیز طی روزهای اخیر کشف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده، اظهار کرد: طی روزهای گذشته نیز بازرسان این اداره از وجود انبار احتکار دو تن روغن جامد مطلع و این انبار تا تکمیل پرونده پلمپ شد.

وی اضافه کرد: طی برگزاری گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی به همراه ادارات تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی طی روزهای اخیر در یک واحد عمده فروش، حدود ۲٫۵ تن روغن خوراکی با موضوع تخلف احتکار کشف گردید.

مسئول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس تصریح کرد: طی بررسی‌های به‌عمل آمده توسط بازرسان، واحد صنفی مورد نظر از عرضه و فروش روغن‌های جامد ۵ کیلویی به مشتری‌ها و شهروندان امتناع ورزیده و اقدام به احتکار در شهرستان پردیس اجناس می‌کرده است.

حیدریان افزود: به همین دلیل با هماهنگی قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس محل مورد نظر به دلیل تخلف صنفی با موضوع احتکار کالا، توسط عوامل نیروی انتظامی پلمپ و پرونده تخلف واحد صنفی مذکور جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، احتکار، نگهداری و عرضه کالای قاچاق، تقلب و… موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

مسئول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس اظهار کرد: پس از وصول اطلاعات بلافاصله بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس اقدامات نظارتی و قانونی لازم را به‌عمل خواهند آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا