حبیب الله چاغروندی مدیر عامل شرکت عمران پردیس شد

حبیب الله چاغروندی به‌عنوان مدیر عامل شرکت عمران پردیس معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، در مراسمی با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر، طاهرخانی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، مرتضی حیدری فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پردیس مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شهر جدید پردیس برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سعید غفوری مدیرعامل پیشین شرکت عمران پردیس تقدیر به عمل آمد و حبیب الله چاغروندی به عنوان مسئول جدید این مجموعه معارفه شد.

چاغروندی مسئولیت‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پرند را در سوابق خود دارد.

*مدیرعامل شرکت عمران پردیس: مشکلات متعدد در راه تحویل مسکن مهر شهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: هدف ما تکمیل مسکن مهر و اسکان جمعیت در شهر جدید پردیس است و برای رسیدن به این هدف باید تلاش بسیار زیادی انجام شود.

حبیب‌الله چاغروندی در مراسم تودیع و معارفه خود به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص مشکلات، برنامه و راهکارهای خود برای حل مسکن مهر این شهر، اظهار داشت: برنامه ما مشخص است، برنامه ما به جز تکمیل و تحویل مسکن مهر که جزء اولویت های اول است چیز دیگری نیست.

وی گفت: برنامه اول ما تکمیل مسکن مهر است و برای رسیدن به این هدف مشکلات بسیار زیادی را در جلوی راه خود داریم.

چاغروندی در خصوص مشکلات پیش روی اتمام و تحویل مسکن مهر پردیس، بیان کرد: از تغییر و جهش قیمت‌ها، تا تعطیلی کارگاه ها که به دلیل همین جهش قیمت ها اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: گرفتاری های کاری که وجود دارد مانند قراردادهایی که ابتر مانده و قراردادهاییکه امکان تکمیلشان وجود ندارد و باید همه این مشکلات رفع شوند.

*مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور: برای رفع مشکلات مردم اقدام خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: قطعاً در صورتی که مشاهده شود تخلفی صورت گرفته باشد ما با مکاتباتی که صورت می دهیم و امضاء وزیر برای رفع مشکلات مردم اقدام خواهیم کرد.

حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات تامین پکیج واحدهای مسکن مهر این شهر، اظهار داشت: در حال حاضر مدارک مستندات خریداری پکیج ها به دست بنده نرسیده و به پیمانکاران اعلام کردیم مدارک پیش پرداخت ها و… را به شرکت مادر تحویل بدهند.

وی گفت: پس از دریافت مدارک اقدامات لازم پس از بررسی تعداد و مشخصات موجود اقدامات صورت خواهد گرفت.

طاهرخانی بیان داشت: قطعاً در صورتی که مشاهده شود تخلفی صورت گرفته باشد ما با مکاتباتی که صورت می دهیم و امضاء وزیر برای رفع مشکلات مردم اقدام خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا