۲۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی بومهن شد

شهردار بومهن گفت: ۲۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی بومهن شده است.

به گزارش صبح پردیس، سعید علی بخشی با اشاره به رشد روزافزون شبکه و فضاهای مجازی اظهار داشت: با توجه به اینکه خبرنگاران وظیفه سنگین انتقال اخبار موثق و روشنگری اذهان عمومی را بر عهده دارند در این برهه که کشور بیشتر از هر زمان دیگری به دریافت اخبار و اطلاعات امیدوارکننده و صحیح نیازمند است مسئولیت اصحاب رسانه سنگین‌تر از قبل شده است.

بخشی در ادامه با اشاره به اینکه کار فرهنگی کاری نیست که به چشم دیده شود افزود: دشمن با توجه به امکاناتی که دارد در زمینه‌های فرهنگی بیشتر از خود ما کار کرده است چرا که دشمن درصدد گرفتن فرهنگ و اعتقادات جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه نباید از انتقاد سازنده فاصله گرفت گفت: باید فرهنگ‌سازی کنیم که مردم انتقاد سازنده داشته باشند و اگر معضلی را در شهر مشاهده می‌کنند با انتقاد سازنده آن را بیان کنند و بهانه به دست رسانه‌های معاند ندهند.

شهردار بومهن با تشریح اقداماتی که توسط شهرداری و شورای شهر بومهن صورت گرفته است گفت: سه سوله ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود و مقبره شهدا با سرعت خوبی در حال انجام است و همچنین کلنگ زنی فرهنگسرا و فاز دوم آتش‌نشانی و هلال احمر نیز در هفته دولت انجام خواهد شد.

بخشی با اشاره به اینکه در شهر بومهن فعالیت‌های فرهنگی هم‌تراز با فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی پیشرفت دارد، گفت: در زمینه فرهنگی تلاش کردیم برای سال جاری ستاد نوروزی خوبی تشکیل شود و در استان تهران به رتبه سوم دست پیدا کردیم.

وی در ادامه به بودجه بومهن اشاره کرد و گفت: بودجه شهر ۴۵ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۲۵ میلیارد صرف هزینه‌های جاری و ۲۰ میلیارد تومان بودجه پروژه‌های عمرانی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا