پیشرفت 95 درصدی ایستگاه آتش‌نشانی فاز 11 شهر پردیس/ تجهیز آتش‌نشانی پردیس به ماشین‌آلات اطفاکننده حریق در سازه‌های 18 طبقه

شهردار پردیس گفت: ایستگاه آتش‌نشانی فاز 11 شهر پردیس در حال حاضر پیشرفتی بیش از 95 درصدی دارد.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: از جمله پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرای شهرداری شهر پردیس، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در فاز 11 این شهر است.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و 250 مترمربع مراحل اجرایی خود را سپری کرده و در حال حاضر پیشرفتی بیش از 95 درصدی دارد.

شهردار پردیس تصریح کرد: ساختمان اداری، محل اقامتگاه کارکنان، آشیانه خودروهای تازه تهیه‌شده، محوطه و سایر امور مرکز آتش‌نشانی فاز 11 شهر پردیس به‌عنوان چهارمین مرکز در این شهر تکمیل و طی سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

گلریز در ادامه از خرید دو خودروی جدید، مدرن و کاملاً به روز آتش‌نشانی توسط شهرداری از شرکت روزن باور اتریش خبر داد و گفت: شرایط خاص و ویژه پردیس و برخورداری این شهر از مراکز مسکونی، تجاری و اداری بلندمرتبه در سطحی انبوه مدیریت شهری پردیس را برآن داشت تا نسبت به خرید خودروهای آتش‌نشانی مختص اطفای حریق در ارتفاعات بالا اقدام کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا، دو دستگاه خودروی پیشرفته آتش‌نشانی از کمپانی «روزن باور» اتریش و مجهز به نردبان‌های هیدرولیک 42 و 56 متری و دارای قابلیت اجرای عملیات اطفای حریق در سازه‌های 18 طبقه را در دستور کار خود قرار داد و اجرایی کرد.

شهردار پردیس بیان کرد: یکی از دو خودروی مذکور تحویل شهرداری شده و خودروی دیگر در مرحله تحویل است و به‌زودی بعد از رفع برخی موانع جزئی، وارد چرخه خدماتی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا