همایش پیاده‌روی خانوادگی در پردیس برگزار شد + تصاویر

همایش پیاده‌روی خانوادگی در پردیس از مسیر میدان امام تا بام پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار «من با تو همگانیم» امروز (جمعه) از میدان امام (ره) تا بام پردیس با حضور شهروندان، ورزشکاران و مسئولین این شهر برگزار شد.

کوروش گلریز شهردار پردیس در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نخستین برنامه ورزش همگانی و خانوادگی را برگزار کردیم و شهر زیبا و خوش آب‌وهوای پردیس ظرفیت بالایی برای برگزاری ورزش‌های همگانی دارد.

وی از راه‌اندازی یک سالن ورزشی مجهز به همراه احداث پروژه پیاده‌رو سلامتی در پردیس خبر داد و افزود: یکی از همایش پیاده‌روی خانوادگی در پردیس امروز معرفی بام پردیس بود، برای 25 فرصت سرمایه‌گذاری در فضای 80 هکتاری بام پردیس برنامه‌ریزی‌شده است.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: مدیریت شهری این محل را برای بهره‌برداری شهروندان آماده کرده است و زیرساخت‌های مجموعه بام پردیس توسط شهرداری این شهر انجام می‌شود و حضور بخش خصوصی برای ادامه کار را در دست اقدام داریم.

همچنین محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برای نهادینه شدن ورزش در شهر پردیس اقدامات خوبی انجام‌شده است و برنامه‌های متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در دست اقدام داریم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا