برنامه‌ریزی برای ارتقاء جایگاه ورزش‎‌های همگانی در پردیس

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: برنامه‌های ویژه‌ای با هدف بالا بردن اقبال عمومی مردم نسبت به ورزش‎‌های همگانی در پردیس در دستور کار داریم.

به گزارش صبح پردیس، مجید کشاورز به اولویت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان در سال جاری برای ارتقای جایگاه ورزش‎‌های همگانی در پردیس اشاره کرد و اظهار کرد: اکنون با توجه به تأکیدات اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان شهرستان، ورزش همگانی در حال ساماندهی می‌باشد و در سال جاری جایگاه خود را در میان مردم پیدا خواهد کرد و امید می‌رود در سال ۹۷ بتوانیم برنامه‌های خوبی را در این زمینه برای عموم اجرا کنیم.

وی با اشاره به سه همایش پیاده‌روی بزرگ در سطح شهرستان با مساعدت و اجرای هیئت‌های همگانی بومهن و پردیس افزود: در مورد برگزاری این همایش‌ها در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم هستیم و ازاین‌پس تمامی برنامه‌های ورزش‌های همگانی از قبیل برگزاری جشنواره‌ها، راه‌اندازی ورزش صبحگاهی در بوستان‌ها و همایش‌های پیاده‌روی به عهده هیئت‌های مربوطه هر شهر خواهد بود و کارها با برنامه پیش می‌رود. لیکن برنامه‌ریزی لازم از سوی اداره جهت حضور در محله‌ها و فازهای مختلف شهر پردیس و بومهن در مورداجرای برنامه‌های تفریحی‌ورزشی صورت گرفته که انتظار می‌رود مطابق برنامه در تابستان در کلیه محله‌ها دو مجتمع مسکونی در نظر گرفته‌شده تا برنامه‌های ورزشی تفریحی را اجرا نمایند.

کشاورز در مورد صعودهای ورزشی که پیش‌ازاین در قالب هیئت کارکنان ادارات با همکاری هیئت فعال کارکنان ادارات به مسئولیت احمد نوشین بود، تصریح کرد: با رویکرد همگانی سازی برنامه‌های کوه‌پیمایی پس از ماه مبارک رمضان با همکاری دو هیئت کوهنوردی و کارکنان ادارات مجدد آغاز خواهد شد؛ اما این بار با دعوت عمومی از جوانان و علاقه‌مندان صعودهای ورزشی با رویکرد همگانی انجام می‌گیرد. همچنین علاقه‌مندان کوهنوردی جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاریخ صعودها و نحوه هماهنگی می‌توانند با شماره‌های 09122212251 و 76224142 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا