اجتماع انبوه‌سازان مسکن مهر پردیس مقابل بانک مسکن

شماری از انبوه‌سازان مسکن مهر پردیس برای پیگیری مطالبات بانکی خود در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن در تهران تجمع کردند.

به گزارش صبح پردیس، انبوه‌سازان مسکن مهر پردیس گلایه داشتند که مسئولان این به بانک به تعهدات خود در قبال پرداخت مطالبات سازندگان عمل نکرده‌اند. به گفته آنان بانک مسکن می‌بایست در چند مرحله از شروع به پی‌ریزی ساختمان تا مرحله سفت‌کاری ساختمان‌ها، مطالبات سازندگان را پرداخت می‌کردند اما متأسفانه این تعهد بانک به‌درستی انجام‌نشده است.

بر اساس اظهارات پیمانکاران معترض مسکن مهر پردیس، بانک مسکن از محل آورده متقاضیان نیز حدود ۱۸۰۰۰ میلیارد تومان وجوه دریافت کرده اما تنها ۵۰۰۰ میلیارد آن را برای ساخت‌وساز به شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد پرداخته و مابقی را صرف امور دیگری کرده است.

انبوه‌سازان مسکن مهر پردیس که از افزایش نامعلوم قیمت مصالح و ملزومات ساخت مسکن مهر ابراز نگرانی می‌کنند معتقدند پرداخت نشدن به‌موقع مطالبات از سوی بانک مسکن همچنان باعث متضرر شدن بیشتر آنان و کندی پیشرفت ساخت‌وساز پروژه مسکن مهر خواهد شد.

گفته می‌شود مذاکرات پیمانکاران با برخی از مسئولان بانک مسکن در حاشیه این اجتماع به دلیل عدم حضور مسئولان اصلی تصمیم‌گیرنده بانک نتیجه مؤثری نداشته و قرار است روز یکشنبه آتی دوباره پیگیری شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا