مرکز رشد علمی و فناوری در شهر پردیس افتتاح شد/ افتتاح سالن ورزشی در سیاه‌بند بومهن

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به افتتاح سالن ورزشی در سیاه‌بند بومهن، گفت: مرکز رشد علمی و فناوری در شهر پردیس افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا حیدرنیا در مراسم افتتاح دو طرح فرهنگی و ورزشی در شهرستان پردیس اظهار کرد: امروز از مرکز رشد علمی فناوری پردیس که به همت بسیج و سپاه پردیس و تمام مسؤولان افتتاح شده است، بازدید به عمل آمد.

وی افزوذ: یکی از نیازمندی‌هایی که شهرک‌های جدید دارند افزایش این‌گونه سرانه‌هاست و باید به جوانان نوجوانان و ساکنین آن رسیدگی شود، در این مناطق باید به موضوعات علمی فناوری به خصوص موضوعات هایتک بپردازند تا زمینه رشد و استعداد را در جوانانمان مهیا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: با همت بسیج و سپاه شهرستان پردیس کلاس‌های بسیار خوبی برای این محل تدارک دیده شده و پس از ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که امروز توانستیم توفیق خدمتگزاری به مردم خوب شهر پردیس را داشته باشیم و با این اقدام بتوانیم استعدادهای خوب جوانانمان را شناسایی و بتوانیم نخبه‌های بسیاری را از این مکان‌ها شناسایی کرده و آنها را با رشد و ارتقای برای آینده کشور آماده کنیم.

حیدرنیا در خصوص افتتاح پروژه ورزشی شهر بومهن نیز اظهار کرد: این پروژه ورزشی با حمایت شهرداری و اعضای شورای شهر بومهن و فعالیت خوب مجموعه بسیج در منطقه سیاه‌بند افتتاح شد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: این سوله صالحین با نام شهید محسن حججی نام‌گذاری شده و از امروز فعالیت در آن آغاز شده و ورزشکاران مشغول ورزش هستند.

وی ادامه داد: در این منطقه به دلیل اینکه فقر سرانه ورزشی وجود داشت با همت مجموعه بسیج و خیرین منطقه آغاز ساخت آن آغاز شد و جوانان و نوجوانان این منطقه جذب به این مکان ورزشی خواهند شد.

حیدرنیا افزود: در کنار آن پایگاه بسیج وجود دارد شده و مکانی سالم مهیا شد تا خانواده‌ها با اعتمادی که به بسیج دارند فرزندانشان را با خیال راحت به این محیط سالم سپرده و امیدواریم با تلاش مربیان و ورزشکاران شاهد رشد و شکوفایی استادشان باشیم تا قهرمانی‌های خوبی را برای منطقه به ارمغان بیاورند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در خصوص اقدامات و گام‌های بعدی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: یکی از اهدافی که سپاه به واسطه اینکه یک نهاد انقلابی است بر دوش دارد فعالیت برای رشد و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی و سپس کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان‌های کشور است.

وی ادامه داد: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز به واسطه اینکه مسؤولیت شهرستان‌های استان تهران را بر عهده دارد و به واسطه حجم جمعیتی بالایی که در شهرستان استان تهران وجود دارد با معضلات و موضوعات اجتماعی و فرهنگی بسیاری روبرو است.

حیدرنیا اضافه کرد: اگر تمام مسؤولان ادارات و مردم دست به دست هم بدهند و این مراکز و تربیتی، ورزشی و فرهنگی را حمایت کرده و با کمک مجموعه بسیج افزایش دهیم برکات آن به خود مردم باز خواهد گشت.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: با تلاش و افزایش این سرانه‌ها خانواده‌های ما سلامت و فرزندان ما که آینده‌سازان این کشور هستند تندرست و با دانش بالاتر خواهند بود و آینده بسیار خوبی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: همکاری تمام مسؤولین این اتفاقات را رقم خواهد زد اما باید بدانیم بسیج یک مجموعه مردمی است و تعاملاتی که انجام می‌دهد به دیدگاه درآمدزایی و نفع سازمانی نیست.

حیدرنیا در پایان متذکر شد: تمام این اقدامات با کمک مسؤولان و دستگاه‌ها انجام می‌شود و به دنبال نام نیستیم و فقط برای مردم و رفاه شهروندان این اقدامات صورت می‌گیرد و این تعاملات در شهرستان پردیس به نحو احسن صورت می‌گیرد.

سالن ورزشی در سیاه‌بند بومهن

*فرماندار پردیس: بسیج در دل ملت قرار دارد

فرماندار پردیس گفت: بسیج با مردم و در دل آنهاست و برای منافع کشور فعالیت می‌کند.

مرتضی حیدری در حاشیه افتتاح دو طرح فرهنگی و ورزشی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در دو شهر بومهن و پردیس اظهار کرد: مردم ایران همیشه از بسیج خاطرات خوبی دارند، بسیج و سپاه به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) در مقاطع حساس این کشور باعث نجات میهنمان از شرم دشمنان شدند.

وی گفت: راه‌اندازی چنین پایگاه‌هایی هم رابطه‌های بسیج را با مردم نزدیک‌تر و عملی‌تر می‌کند و هم باعث تشدید فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز داریم می‌شود.

فرماندار پردیس ادامه داد: امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد و بنده به عنوان یک بسیجی معتقدم کسانی که دامن بسیج را به مسائل سیاسی و جناحی آلوده می‌کنند بزرگ‌ترین ظلم را به امام و آرمان‌های امام راحل و همچنین حرکت عظیم مردم ایران می‌کنند زیرا بسیج همواره در دل مردم و برای برای مردم است.

وی اضافه کرد: بسیج برای منافع کشور فعالیت می‌کنند و نباید برایشان تفاوتی بین جناح‌ها و موضع‌گیری‌هایشان به خصوص در این مقاطع حساس وجود داشته باشد.

حیدری تصریح کرد: بسیج بسیار نقش‌آفرینی خوبی می‌تواند در این مقطع داشته باشد مشروط بر اینکه بتواند خود را از شیادی برخی از افراد که تلاش می‌کنند دامان بسیج را آلوده کنند دور کند.

فرماندار پردیس با بیان اینکه امیدواریم بسیج همچنان مانند همیشه پایدار و موفق باقی بماند، اظهار کرد: معتقد هستیم باید به مسائل علمی، فرهنگی و اجتماعی عمیق‌تر توجه کنیم و در این زمینه ما در خدمت بسیج و سپاه هستیم و هر خدمتی که در شهرستان وجود داشته باشد دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه خدمات و فعالیت‌های بسیج مؤثر، گره‌گشا و مفید است می‌تواند برای جامعه بسیار مفید باشد و این همکاری را انجام خواهیم داد.

حیدری اذعان داشت: فعالیت‌های بسیج در عرصه ورزش و حضور جوانان و نوجوانان ما در این فضاهای بدون خطر بسیار مؤثر است، زیرا جوانان از مکان‌های پرخطر دور خواهند شد و با نجاتشان از این محل‌ها افتخار این اقدام برای ما و بسیج باقی می‌ماند.

فرماندار پردیس گفت: این حضور جوانان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و مباحث مختلفی بین بسیجان صورت می‌گیرد و در رده‌های مختلفی که بسیج سازمان‌دهی کرده حضور دارند و این بیسار مثبت خواهد بود.

وی بیان کرد: جوان از امروز وارد مسائل اجتماعی می‌شود و مسئولیت‌پذیر خواهند شد و قطعاً در آینده به فردی مفید و مؤثر برای جامعه تبدیل خواهند شد و این تکلیف برای ما وجود دارد که از این فعالیت‌ها حمایت کرده و این کمک‌ها و حمایت‌های را دریغ نخواهیم کرد و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا