افتتاح نخستین سالن آزمون آنلاین مرکز فنی و حرفه‌ای پردیس + تصاویر

نخستین سالن آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پردیس به‌منظور امکان برگزاری آزمون هماهنگ کشوری این مرکز افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، نخستین سالن آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پردیس به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در مراسمی با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران، امام‌جمعه شهرستان، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس، بخشدار جاجرود، رئیس شورای اسلامی بخش بومهن، تنی چند از روسای ادارات و نهادهای شهرستان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پردیس با ۱۲ سیستم آنلاین افتتاح شد تا پس‌ازاین مرکز آموزش شهر پردیس نیز بتواند آزمون‌های هماهنگ کشوری را در این سایت برگزار کند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران به بیان مزیت‌های این طرح پرداخت و توضیحاتی پیرامون برخی از طرح‌های آموزشی و اشتغال‌زایی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای افزایش سطح مهارت‌های کاربردی در میان اقشار مختلف مردم ارائه کرد و در ادامه امام‌جمعه شهرستان و معاون فرماندار پردیس نیز پیرامون اهمیت فتح خرمشهر در زمان دفاع مقدس و تأثیرات آن بر روند معادلات جنگ و لزوم حمایت‌های همه‌جانبه از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سخنرانی کردند.

*رشد جمعیت در پردیس متوازن نیست/ مهاجرت بالا به پردیس

صادق بنیادی معاون سیاسی انتظامی فرماندار پردیس در آیین افتتاح آزمون آنلاین فنی و حرفه ای مرکز ۳۰ پردیس بیان داشت: در آستانه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر هستیم و به همین مناسبت مرکز فنی حرفه ای شهرستان پردیس خط آنلاین آزمون این مرکز را افتتاح کرد.

بنیادی اضافه کرد: خدا را شکر می کنیم که بعد از ۳۹ سال انقلاب اسلامی همچنان پابرجا، سرافراز و پیشتاز قدم بر می دارد و امیدوارم بر اساس آرمانی که شهدا با نثار جان خود توانستند این مملکت را حفظ کنند ما هم بتوانیم دین خود را ادا کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که باید همیشه در ذهن یادآور شویم اگر این فرصت ها در اختیار ماست به خاطر گذشت هایی است که در میدان های نبرد اتفاق افتاده است گفت: متوجه این موضوع باشیم که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان و هر روز باقی و جاری است از این همه رشادت و از خود گذشتگی شهدا درس عبرت بگیریم تا بتوانیم در فردای قیامت جوابگو خانواده های عزیز شهدا و خون های پاک باشیم.

وی بیان کرد: شهرستان پردیس هر روز گسترده تر و دامنه آن وسیع تر می شود و خانواده هایی به خصوص جوانان در این شهرستان مهاجرت می کنند که به دنبال شغل هستند و درصد مهاجرت این شهرستان یکی از بالاترین درصدها درسطح کشور است به لحاظ اینکه ۸۳ هزار واحد مسکونی در مسکن مهر پردیس برنامه ریزی شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پردیس گفت: رشد جمعیت پردیس یک رشد ناهمگون است و شهرستان های دیگر بر اساس قدمت تاریخی توانسته اند به تدریج جمعیت را جذب و مسایل پیش رو و مشکلات را حل کنند اما در این شهرستان رشد جمعیت غافلگیرانه بوده است وبه این دلیل هر روز با یک مشکل و بحران مواجه ایم و دستگاه هایی که همگی تازه تاسیس هستند به تدریج مستقر شدند و هنوز موفق نشده ایم چند اداره را در این شهرستان مستقر کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در آینده تجهیزاتی را در مرکز فنی حرفه ای رقم بزنیم که جواب گو خواسته های مردم باشد.

بنیادی گفت: شهرستان پردیس جوانان مستعدی دارد که دنبال کارآموزی و مهارت آموزی هستند و باید این فضا هر چه بیشتر گسترده و تجهیز شود.

وی افزود: در شورای مهارت آموزی برنامه ریزی شد که دستگاه های شهرستان و صنایع، مراکز تولیدی، صنفی و خدماتی هرکدام که نیاز به آموزش دارند اعلام کنند تا بر اساس نیاز آن ها این مرکز برنامه ریزی کند و بتواند آموزش های لازم را برای کارگران، تکنسین ها و افرادی که شاغل هستند مهیا کند.

در پایان این مراسم از مربی ایثارگر شاغل در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای پردیس نیز به مناسبت سوم خرداد تجلیل شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا