واژگونی پراید در کمربندی بومهن یک مصدوم برجای گذاشت/ انتقال هوایی مصدوم به بیمارستان + تصاویر و فیلم

رئیس پایگاه ۱۱۵ اورژانس پردیس گفت: واژگونی پراید در کمربندی بومهن به دلیل سرعت زیاد  باعث مصدومیت راننده شد، مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان اعزام شد.

به گزارش صبح پردیس، نادر شایان با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه پراید در کمربندی بومهن اظهار کرد: یک دستگاه پراید از سمت شمال به جنوب کمربندی بومهن در حرکت بود که متأسفانه بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده واژگون شد و سپس با کوه برخورد کرد.

کمربندی بومهن

وی بیان کرد: راننده این پراید خانمی ۴۰ ساله بودندکه پس از واژگونی از خودرو به بیرون پرتاب و از ناحیه سر و کمر دچار آسیب‌دیدگی شد.

رئیس پایگاه ۱۱۵ اورژانس شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به وخامت حال مجروح نیاز به سی.تی.اسکن و ارزیابی دقیق‌تر در مراکز درمانی بود که مجروح به وسیله عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان پردیس به پد بالگرد منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: با درخواست بالگرد توسط اورژانس پردیس مجروح به پد فاز ۳ شهر پردیس منتقل و سپس به مراکز درمانی تهران منتقل شد، این حادثه ساعت ۱۴ امروز رخ داد که بلافاصله و در کمتر از چند دقیقه عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان در محل حاضر و برای از دست ندادن زمان طلایی این فرد را برای ارزیابی دقیق‌تر به بیمارستان تهران منتقل کردند.

کمربندی بومهن

شایان در پایان با بیان اینکه تعداد مأموریت‌های اورژانس شهرستان پردیس نسبت به سال گذشته کاهش داشت، متذکر شد: با توجه به امنیت محورها و در کنار آن افزایش تردد وسایل نقلیه، خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیری در تعداد مأموریت‌های اعزامی پایگاه امداد ۱۱۵ اورژانس در شهرستان پردیس بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا