روح‌الله قنبری فرمانده جدید سپاه شهرستان پردیس شد

روح‌الله قنبری به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان پردیس معرفی و از زحمات حمیدرضا توسلی‌پور تقدیر و تشکر شد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) سپاه شهرستان پردیس برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستان در سالن اجتماعات مسجد جامع شهر پردیس برگزار شد.

فرمانده سپاه استان تهران: اوج ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: میدان دفاع مقدس امروز هم پابرجاست و مسؤولان، مدیران، کارگزاران و … اگر با اتکا بر ایمان بایستند خدا همراهی‌شان می‌کند.

سردار محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس اظهار کرد: اگر همگی به ائمه اطهار توسل کنیم در هر پستی که باشیم موفق می‌شویم.

وی ضمن خسته نباشید به فعالیت 60 ماهه فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس بیان کرد: یکی از عناصر مؤثر در رشد و پیشرفت هر ملتی ایستادگی بوده و این کلیدواژه‌ای است که در طول تاریخ، انبیا به آن عمل کردند و پیامبر اکرم (ص) نیز نمونه‌ای برجسته و اسوه در عمل به این عنصر هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید تصریح کرد: خدا ایستادگی را در وجود هر انسانی نهاده و اگر مؤمنان به این عنصر عمل کند خداوند درهای رحمت را بر رویشان باز می‌کند.

وی ادامه داد: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، مردم ایران به بهترین شکل این صفت الهی را بروز داده‌اند و ایستادگی در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف توسط ملتمان زبانزد است.

شاهچراغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان شرکت‌کننده در کاروان‌های راهیان نور خاطرنشان کرد: ایشان در جلسه روز گذشته دفاع مقدس را نمادی از ایستادگی و برجسته‌ترین صفت ملت ما دانستند.

رمز جاودانگی شهدای ما ایستادگی است

شاهچراغی ادامه داد: رمز جاودانگی شهدای ما ایستادگی است، مانند شهید حججی که مردانه در مقابل تکفیری‌ها ایستاد و در آخرین تصاویر دستگیری ثبات در نگاه وی فوران می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: جاودانگی نیازمند عواملی مانند ایستادگی است و برای رسیدن به آن، ایمان به خدا به عنوان مقدمه لازم است، چراکه ثبات قدم می‌آورد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد منطقه مهران و حضور و کمک خداوند و بسیجیان مؤمن در عملیات اظهار کرد: میدان دفاع مقدس امروز هم پابرجاست و مسؤولان، مدیران، کارگزاران و.. اگر با اتکا بر ایمان بایستند خدا همراهی‌شان می‌کند.

وی بیان کرد: اکثر نیروهای سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران جوان، دغدغه‌مند، متدین و ولایتمدار هستند اما ما باید یک نفر را به عنوان فرمانده این ناحیه معرفی می‌کردیم که از بین تمامی جوانان لایق سرهنگ قنبری برای تصدی این سمت معرفی شدند.

شاهچراغی تصریح کرد: روح‌الله قنبری دارای تجارب ارزشمند و قدرت جوانی است و از تمامی این خصوصیت‌های مثبت در این میدان خدمت استفاده خواهد کرد و انتظار داریم به وظایف سازمانی خود به نحو احسن عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در پایگاه‌های مقاومت یک ضرورت است، همچنین ارتباط با مسؤولان، خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رسیدگی و توجه به مناطق محروم جزء موضوعات مهمی است که باید پیگیری شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران وظیفه اصلی سپاه را خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: امنیت جدی است، بنابراین در‌ زمان‌هایی به کمک نیروی انتظامی خواهیم رفت و این آمادگی را برای کمک داریم تا با مجموعه گردان‌ها و‌ پایگاه‌ها برای خدمت‌رسانی حاضر شویم.

فرمانده سابق سپاه شهرستان پردیس: جذب ۲۵ هزار بسیجی در پردیس

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس گفت: ۲۹۰ حلقه صالحین با حضور ۶ هزار نفر در شهرستان پردیس ساماندهی شدند.

حمیدرضا توسلی‌پور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس اظهار کرد: به عنوان سربازی کوچک طی ۶۰ ماه به مردم شریف و شهیدپرور شهرستان پردیس خدمت کردم.

وی بیان کرد: این ناحیه با نام علی بن موسی‌الرضا (ع) عجین شده و با نام ایشان کارها شروع و در تمام برنامه‌ها سایه امام هشتم بالای سرمان بود و ما را هدایت می‌کردند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس با اعلام بخشی از عملکرد این ناحیه و تقدیر از اعضای شورای تأمین شهرستان پردیس تصریح کرد: نخستین مأموریت نواحی مقاومت بسیج پس از حفظ دستاوردهای انقلاب، جذب نیروهای بسیج است که با همت پرسنل، بسیجیان و مسؤولان شهرستان توفیق داشتیم ۲۵ هزار و ۲۴۹ نفر را در گردان‌ها و گروهان‌های مختلف جذب و ساماندهی کنیم.

فعالیت ۶ هزار نفر در حلقه صالحین

وی ادامه داد: ۲۹۰ حلقه صالحین با حضور ۶ هزار نفر در شهرستان پردیس ساماندهی شدند.

توسلی‌پور بیان کرد: در حوزه فرهنگی، سپاهیان و بسیجیان در تمام مناسبت‌ها حضور فعال داشتند و پاکسازی محل‌های آلوده، باز کردن گره‌های مختلف از محلات مانند ازون تپه، تاکنون از دستاوردهای این ناحیه است.

وی تصریح کرد: در بخش فرهنگی، طی این مدت میزبان ۶ شهید گمنام بودیم که امروز یکی از پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان هستند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس با بیان اینکه یک هزار و ۳۸۳ مرتبه با خانواده معظم شهدا با حضور مسؤولان دیدار به عمل آمده است، اظهار کرد: طی این مدت اعزام ۵ هزار نفر دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور و اعزام 500 نفر زائر اولی به مشهد مقدس را در کنار راه‌اندازی مرکز نیکوکاری و خیریه را برای جذب خیرین انجام دادیم.

وی بیان کرد: راه‌اندازی پایگاه و کارگاه‌های علمی از اقدامات خوب این ناحیه بود که می‌توان به دستاوردهای این مرکز مانند ساخت پهپاد و آموزش آن در نقاط مختلف استان اشاره کرد.

توسلی‌پور افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، راه‌اندازی مرکز مشاوره و کتابخانه علی بن موسی‌الرضا (ع) با ۳ هزار عضو فعال، ساخت ۶ حوزه مقاومت، ۹ پایگاه بسیج، پنج سوله صالحین و سوله ۹ دی با نام شهید طهرانی‌مقدم به طور کلی با متراژ ۹ هزار و ۷۲۰ مترمربع جزء دیگر کارهای انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین توفیق خدمت به زلزله‌زدگان و تکمیل و ساخت ۴۰ واحد مسکن برای محرومین منطقه ازون تپه را داشتیم که با پیشرفت خوبی همراه است تا مشکلات این حوزه رفع شود.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس در پایان متذکر شد: از همراهی زحمات مسؤولان برای کمک‌رسانی به بسیج تقدیر می‌کنم و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق و خدمات دارم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پردیس: لزوم سرعت‌بخشی به ناحیه مقاومت پردیس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس گفت: باید با سرعت در جهت اجرای برنامه‌های مقدس و انقلابی توسط این ناحیه مقاومت گام برداریم.

روح‌الله قنبری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس اظهار کرد: از خدمات حمیدرضا توسلی‌پور فرمانده سابق این ناحیه مقاومت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از اعتمادی که توسط فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به اینجانب شد تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخ در خوری را بابت این اعتماد بدهم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس تصریح کرد: از تمامی مسؤولان و مدیران تقاضا دارم همانگونه که با فرمانده قبلی این ناحیه همکاری و مساعدت‌هایی را در جهت اجرای برنامه‌های بسیج داشتند با بنده نیز این همکاری را ادامه دهند.

وی در پایان متذکر شد: باید با سرعت در جهت اجرای برنامه‌های مقدس و انقلابی توسط ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) شهرستان پردیس گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا