سومین سرای محله بومهن در محله شهرآباد کلنگ‌زنی شد/ اهدای زمین فرهنگسرای پیام بومهن از سوی یک خیِّر

سومین سرای محله شهر بومهن در محله شهرآباد با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اهالی محله کلنگ‌زنی شد.

به گزارش صبح پردیس، سعید علی بخشی شهردار بومهن در مراسم کلنگ زنی سومین سرای محله شهر بومهن در محله شهرآباد، اظهار داشت: زمین‌ساخت سرای محله به مساحت ۵۰۰ مترمربع و باارزشی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیر بومهنی خانم حبیبی به نیت فرزند مرحومشان اهدا و سند آن به نام شهرداری بومهن ثبت شد.

وی ضمن تشکر از خیر اهداکننده زمین، از حسن نیت و حرکت خداپسندانه این خیر تشکر کرد و ضمن طلب آمرزش و مغفرت برای فرزند مرحومشان، افزود: بدون شک این حرکت انسان دوستانه نزد خداوند منان و ائمه اطهار (ع) ماندگار خواهد ماند و لبخند رضایت را بر لبان اهالی محله خواهد نشاند.

شهردار بومهن بابیان این مطلب که هر فعالیتی که با حضور مستقیم مردم محله انجام‌گرفته نتایج مثبتی داشته است، تأکید کرد: نقشه‌های ساختان آماده‌شده است و به یاری خداوند متعال به‌زودی عملیات اجرایی احداث پروژه سرای محله شهرآباد در دو تا سه طبقه شامل فضای ورزشی، اتاق بازی،کلاس‌های آموزشی و کتابخانه به مساحت ۵۰۰ مترمربع به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی و استفاده از فضاهای مناسب آموزشی و ایجاد کارآفرینی برای کودکان، نوجوانان و بانوان محله آغاز خواهد شد.

علی بخشی گفت: قطعاً نام سرای محله شهرآباد را به خاطر ایثار خانواده حبیبی و شادی روح فرزند مرحومشان به نام فرزند ایشان (پیام) جهت قدردانی از کار خیر و خداپسندانه این خانواده نام‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا