۵ تن زعفران تقلبی در پردیس کشف شد

مسئول بهداشت محیط شهرستان پردیس گفت: متخلفان طی هشت ماه گذشته در این کارگاه غیر مجاز با استفاده از ۱۳۰ کیلوگرم مواد اولیه در حدود ۵ تن زعفران تقلبی تولید کردند.

به گزارش صبح پردیس، شهربانو محمودی در حاشیه گشت مشترک بازرسی به خبرنگاران گفت: در این کارگاه غیرمجاز تعداد زیادی کارتن مواد تولید شده با برچسب‌های تقلبی سیب سلامت و نام برند غیرمجاز برای توزیع آماده سازی شده بود.

وی با اشاره به فعالیت ۸ ماه گذشته این کارگاه غیر مجاز ادامه داد: بسته‌های ۲۵ کیلویی اسانس برای تولید رنگ غیرمجاز تقلبی و توزیع بین عمده فروشان، خرده فروشان و رستوران‌ها در سطح شهرستان پردیس و یا سایر شهرستان‌ها توسط متخلفین در گوشه و کنار این کارگاه گردآوری شده بود.

مسئول بهداشت محیط پردیس گفت: کارگران با شرایط نامناسب و در محلی کاملا غیر بهداشتی و غیر مجاز به کار مشغول بودند و با استفاده از برچسب های تقلبی سیب سلامت و نام برند محصولات غیرمجاز را در این محل بسته بندی می‌کردند.

محمودی با اشاره به شرایط مواد اولیه مصرفی در این کارگاه غیر مجاز، عنوان کرد: مواد اولیه استفاده شده خارجی و قاچاق هستند و وزارت بهداشت و درمان به این نوع کالاها اجازه ورود نمی دهد.

وی افزود: از ابتدای سال در طی گشت‌های مشترک بازرسی بر اساس نظریات کارشناسان اداره بهداشت، تعداد زیادی از رستوران‌های سطح شهرستان به دلیل استفاده از رنگ‌های غیر مجاز پلمب شدند.

مسئول بهداشت محیط پردیس گفت: این مواد غیر مجاز غذایی قاچاق در انبار دپو شدند و در این راستا پلیس آگاهی برای تخلف یاد شده تشکیل پرونده داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا