کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس!

در حالی هنوز قیمت نهایی مسکن مهر سه فاز پردیس اعلام نشده که بنابر اظهارات قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر قیمت نهایی اعلام شده واحدهای طرح مذکور در فاز ۱۱ این شهر حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

به گزارش صبح پردیس؛ احمد اصغری مهرآبادی شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در خصوص وضعیت طرح مسکن مهر گفت: قرار شد امسال 1950 میلیارد تومان برای مسکن مهر پرداخت شود تا بتوانیم تا پایان سال 300 هزار واحد را تحویل دهیم اما تاکنون این رقم پرداخت نشده است.

وی با یادآوری این‌که بانک مرکزی از 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر به حدود 84 هزار واحد تسهیلات نداد، ادامه داد: بنابراین مجموع مسکن مهر، 2 میلیون و 215 هزار واحد است که از این تعداد ساخت حدود 600 هزار واحد در سال 91 آغاز شد.

وی با اشاره به این‌که ساخت یک میلیون و 915 هزار واحد به پایان رسیده و حدود یک میلیون و 498 هزار واحد به مردم تحویل شده است، افزود: قراردادهای مسکن مهر در آغاز 15 ماهه و حداکثر 24 ماهه امضا می‌شد، اما ساخت برخی از این واحد ها 5 سال طول کشیده و هنوز به پایان نرسیده است که مهمترین علت آن محدودیت منابع مالی بود و همچنین تورم بود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که قیمت مسکن مهر در بیشتر شهرها مشخص است، اظهار کرد: بزرگترین مشکل ما در شهر پردیس است که به علت مشکلات مدیریتی قیمت را اعلام نکردند.

مهرآبادی ادامه داد: قیمت فاز 11 پردیس 29 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده و قیمت بقیه فازها حداکثر تا یک هفته آینده اعلام می شود.

لازم به ذکر است تابستان سال گذشته بود که شرکت عمران پردیس قیمت نهایی 39 میلیون و 500 هزار تومان را برای واحدهای مسکن مهر فاز 11 کوزو اعلام کرد. قیمتی که البته در ادامه 250 هزار تومان به آن اضافه شد و بخشی از این واحدها با قیمت 39میلیون و 750 هزار تومان به متقاضیان مسکن مهر تحویل شده است.

حال در وضعیتی که متقاضیان مسکن مهر فازهای 5، 8 و 9 در انتظار اعلام قیمت نهایی هستند که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی قیمت واحدهای فاز 11 را 29 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرده است، یعنی 10 میلیون و 50 هزار تومان کمتر از رقم اعلام شده قبلی.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با بررسی هایی که انجام شد به نظر میرسد بهترین منطقه پردیس برای زندگی فاز 10 پردیس بخصوص شهرک الهیه باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا