پیگیری ویژه شرکت عمران شهر پردیس جهت اتمام سریع باقی‌مانده امور زیرساخت لیست افتتاح در پروژه کوزو

شرکت عمران شهر جدید پردیس اتمام سریع باقی‌مانده امور زیرساخت لیست افتتاح در پروژه کوزو را به طور ویژه پیگیری میکند.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ صبح امروز نشست مدیرعامل و مدیر امور زیربنایی شرکت عمران به همراه مدیران طرح فاز 11 و مدیران شرکت کوزو با محوریت تکمیل پروژه‌های زیرساخت زون‌های افتتاح در محل دفتر مدیریت طرح فاز 11 برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعیت شبکه‌های آب و فاضلاب و گاز و همچنین انشعابات زون‌های افتتاح فاز 11 به میزان 6500 واحد مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین پلتفرم‌های آماده جهت شروع به کار پیمانکار شرکت گاز، صورت جلسه و به مدیر پروژه شرکت گاز شرق تهران تحویل داده و مقرر شد به صورت هفتگی باقی‌مانده پلتفرم‌ها نیز به شرکت گاز تحویل داده شود.

تاکنون 70 درصد از کل شبکه توزیع آب و 72 درصد از شبکه‌های فاضلاب پروژه‌های لیست افتتاح (110 بلوک) به پایان رسیده است، همچنین 85 درصد از محوطه پلتفرم‌های اطراف لیست افتتاحات نیز تکمیل شده و مقرر شد شرکت کوزو باقی‌مانده کارها را تکمیل و جهت نصب علمک به اداره گاز تحویل نماید.

با توجه به این نشست قرار است مطابق برنامه زمان بندی افتتاحات تیرماه، شرکت کوزو برنامه جبرانی هفتگی خود را به مدیریت طرح ارائه و شرکت عمران نیز به صورت هفتگی این برنامه را پیگیری نماید.

شرکت کوزو همچنین متعهد شد هرچه سریع تر نسبت به اتمام 3 عدد دیوار حائل سنگی و ژئوگرید برای تکمیل زیرساخت محوطه و امکان اجرای شبکه های آب و فاضلاب و گاز اقدام نماید.

این جلسات در روزهای شنبه هر هفته در محل دفتر مدیریت طرح فاز 11 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا