پیشرفت 80 درصدی پروژه خط انتقال تصفیه خانه شهر پردیس

نماینده شرکت عمران شهر پردیس گفت: پروژه خط انتقال تصفیه‌خانه شهر پردیس با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش صبح پردیس، جلسه ساماندهی وضعیت فاضلاب فاز ۱۱ شهر پردیس به ریاست الیاس زاده معاون مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل استانداری تهران برگزار شد.

این جلسه در محل استانداری تهران و با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران و نمایندگان فرمانداری پردیس، شرکت عمران شهر جدید پردیس، حفاظت محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شد.

نماینده شرکت عمران شهر پردیس ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه خط انتقال در دست احداث و تصفیه خانه مربوطه گفت: پروژه خط انتقال با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه نیز آغاز خواهد شد تا پس از اتمام کار، برای جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب این فاز با رعایت حداکثر ملاحظات زیست محیطی و بهداشتی مشکلی وجود نداشته باشد.

در ادامه مدیر عامل شرکت آبفای شرق استان تهران نیز با اشاره به برنامه ریزی کوتاه مدت برای جمع آوری و تصفیه فاضلاب فاز های ۵، ۹ و ۱۱ گفت: حداکثر تا چند ماه آینده، خط انتقال فاضلاب این فازها تکمیل و تا زمان آماده شدن تصفیه خانه فاضلاب که در برنامه اجرایی قرار دارد، به تصفیه خانه موجود انتقال خواهد یافت.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا