پلمب ۲ کارگاه تولید و بسته‌بندی قطعات تقلبی خودرو در پردیس

مسؤول بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان پردیس گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته دو واحد کارگاه تولید قطعات تقلبی و بی‌کیفیت خودروهای داخلی کشف و پلمب شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد حیدریان در خصوص کشف دو واحد تولیدی قطعات تقلبی خودرو، اظهار کرد: طی گزارش واصله و بررسی‌های انجام شده ۲ واحد کارگاهی که اقدام به تولید و بسته‌بندی غیرمجاز قطعه خودرو با نام و نشان شرکت‌های معتبر می‌کردند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: هر دو واحد کارگاهی به دلیل استفاده غیرمجاز از برند و نشان شرکت‌های معتبر همچنین عدم ارائه مدارک لازم از قبیل پروانه تولید، بهره‌برداری و بسته‌بندی با دستور قاضی تعزیرات حکومتی و توسط عوامل نیروی انتظامی پلمب شدند.

مسؤول بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان پردیس افزود: برای این دو واحد کارگاهی پرونده تخلف با موضوع تقلب تشکیل و وکلای شرکت‌های خودروسازی پیگیری لازم در خصوص این پرونده را انجام خواهند داد.

حیدریان عنوان کرد: با متخلفان که اقدام به تقلب در تولید و عرضه کالا می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد زیرا تولید این نوع قطعات به سلامت سرنشینان خودروها بستگی دارد و تولیدات تقلبی باعث از بین رفتن اعتماد مردم و حتی به خطر افتادن جان هموطنان می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا