پارک 20 هکتاری برکت انقلاب بومهن در آستانه بهره‌برداری/ افزایش سرانه فضای سبز در بومهن به ازای هر نفر ۶۹/۱۶ متر مربع

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن با اشاره به اینکه پارک 20 هکتاری برکت انقلاب بومهن در شهرستان پردیس در آستانه بهره برداری قرار دارد، گفت: با افتتاح این پارک سرانه فضای سبز در بومهن به ازای هر نفر ۶۹/۱۶ متر مربع افزایش می‌یابد و  به 40 هکتار می‌رسد.
به گزارش صبح پردیس، حسن الماسی مفیدی با اشاره به احداث پارک محله ای پارک برکت انقلاب در خیابان دلجو اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی شهرداری در آغاز سال جدید، احداث پارک برکت انقلاب به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در این شهر می باشد که با این اقدام، سرانه فضای سبز در بومهن به ازای هر نفر ۶۹/۱۶ متر مربع افزایش می‌یابد.

وی افزود: پارک انقلاب به مساحت ۲۰ هزار مترمربع شامل زمین‌بازی چندمنظوره، زمین‌بازی کودکان، آلاچیق، فلاورباکس، نهر آب، سرویس بهداشتی و ساختمان اداری و نگهبانی است.

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن تصریح کرد: تاکنون در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بومهن، تعداد پنج پارک محله‌ای جمعاً به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در سطح محلات شهر بومهن احداث گردیده که مورداستفاده شهروندان عزیز قرارگرفته است و با افتتاح پارک برکت انقلاب به ۴۰ هزار مربع افزایش پیدا می‌کند.

الماسی خاطرنشان کرد: با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک‌های محله‌ای، امکان برخورداری بیشتر شهروندان از امکانات تفریحی و فضای سبز فراهم می‌شود و این امر رفاه و آسایش شهروندان محترم را در پر کردن اوقات فراغت به ارمغان می‌آورد.

وی تصریح کرد: تاکنون در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بومهن، تعداد پنج پارک محله‌ای جمعاً به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در سطح محلات شهر بومهن احداث گردیده که مورداستفاده شهروندان عزیز قرارگرفته است و با افتتاح پارک برکت انقلاب به ۴۰ هزار مربع افزایش پیدا می‌کند.

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن خاطرنشان کرد: با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک‌های محله‌ای، امکان برخورداری بیشتر شهروندان از امکانات تفریحی و فضای سبز فراهم می‌شود و این امر رفاه و آسایش شهروندان محترم را در پر کردن اوقات فراغت به ارمغان می‌آورد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت پارک انقلاب، تصریح کرد: عملیات عمرانی پارک شامل جدول‌گذاری، اجرای کف‌پوش، مخلوط ریزی، بتن‌ریزی، اجرای فلاورباکس، اجرای پلکان وسط پارک، اجرای زمین اسکیت به ابعاد ۱۱.۸۰×۲۴، دیوارکشی اطراف زمین اسکیت به مساحت ۷۰ مترمربع، سرویس بهداشتی به مساحت ۹×۳ مترمربع، اجرای سنگ ورقه دیوار زمین اسکیت به مساحت ۷۲ مترمربع به اتمام رسیده است و وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان و آلاچیق نصب و در مراحل پایانی زیباسازی قرار دارد.

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن بیان کرد: پارک برکت انقلاب به‌عنوان یک مجموعه بزرگ تفریحی به‌صورت مشارکتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شهرداری بومهن است که عملیات احداث آن از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز و کار عمران آن به‌صورت شبانه‌روزی انجام گردید که جا دارد در این خصوص از حمایت بی‌شائبه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری کارکنان شهرداری و همکاران واحد عمران، فضای سبز و خدمات موتوری قدردانی گردد.
الماسی همچنین با اشاره به تأمین بودجه موردنیاز از اواخر خردادماه، گفت: عملیات آسفالت‌ریزی و عمرانی در سطح شهر بومهن و بلوار اصلی آغاز گردیده و تلاش مجدانه برای بهینهِ سازی وضعیت نابسامان معابر عمومی به‌خصوص آسفالت‌ریزی و زیرسازی کوچه‌ها به‌سرعت در حال انجام می‌باشد.

لازم به ذکر است این بوستان مجموعاً 21 هزار متر و در دو فاز شامل 14 آلاچیق، آب‌نما، دستگاه‌های بدن‌سازی و آمادگی جسمانی و زمین والیبال و بسکتبال محصور، سرویس بهداشتی، نگهبانی و درمجموع 14 هزار متر فضای سبز و پوشش گیاهی بوده و بخش عمده‌ای از دیوارهای آن با استفاده از فلاورباکس تزئین شده است و طی روزهای آتی برای استفاده عموم شهروندان بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. لطفا این خبر رو اصلاح کنید 20هکتار می شود 000ر200متر مربع 20هزار متر مربع می شود 2هکتار والا اون پارکی که من دیدم قیافش به 20هکتار نمی خوره پس لطفا خبر رو اصلاح کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا