وجوه ۲۵ میلیون تومانی دریافتی از متقاضیان مسکن مهر پردیس تعیین تکلیف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص اختلاف نظر میان شرکت عمران و استانداری تهران در اخذ ۲۵ میلیون تومان از خریدان مسکن مهر پردیس گفت: در شورای مسکن استان در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش صبح پردیس، محمد تقی‌زاده اظهار داشت: همانطور که قبلا در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌ام در موضوع اخذ وجه از خریداران ثانویه مسکن پردیس تقابلی میان استانداری و شرکت عمران در کار نیست بلکه شرکت عمران به عنوان یک دستگاه موظف به اجرای دستورالعمل‌های استانداری تهران است.

وی ادامه داد: در جلسه آتی شورای مسکن استان تهران که به زودی برگزار می‌شود این موضوع در دستور قرار می‌گیرد تا تصمیم‌گیری در آن اتخاذ شود و متعاقباً خروجی آن به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

به گزارش فارس، اواخر اردیبهشت‌ماه امسال شرکت عمران پردیس به بهانه مقابله با افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کرد از اول خردادماه خریداران ثانویه مسکن مهر باید ۲۵میلیون تومان به عنوان بخشی از افزایش هزینه‌های ساخت واحدهای مسکن مهر را به شرکت عمران پرداخت کنند.

چندروز بعد معاون استاندار تهران این کار شرکت عمران را غیرقانونی خواند و گفت که مراحل آن در شورای مسکن استان طی نشده است و از شهروندان خواست تا از پرداخت وجه خودداری کنند.

اما سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اعلام کرد که این شرکت مصوبه فوق را ۱۰ماه پیش از شورای مسکن استان اخذ کرده است و احتمالاً آقای تقی‌زاده به علت مشغله زیاد این مصوبه را از یاد برده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا