هشدار رئیس هلال‌احمر شهرستان پردیس درباره اتراق مسافران در حاشیه رودخانه جاجرود/ نجات خانواده‌ای در خطر غرق شدن در رودخانه جاجرود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس نسبت به اتراق مسافران و گردشگران در حاشیه رودخانه جاجرود هشدار داد.

به گزارش صبح پردیس، محمدرضا قادی اظهار داشت: رودخانه جاجرود که در امتداد مسیر سد لتیان واقع شده است با باز شدن یکی از دریچه‌های مسیر آب می‌تواند حوادث مرگباری را برای خانواده‌ها رقم بزند.

وی ضمن ابراز نگرانی از تجمع مردم در این شرایط کرونایی در حاشیه رودخانه جاجرود بیان کرد: در مسیر رودخانه جاجرود هیچ‌گونه علائم خطر هشداردهنده یا بازدارنده‌ای وجود ندارد و این در حالی است که مردم در کنار رودخانه اقدام به چادر زدن و تفریح می‌کنند که می‌تواند حوادث ناگواری را در پی داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس افزود: روز گذشته خانواده‌ای برای تفریح در حاشیه رودخانه چادر زده و چون از عمق آب رودخانه بی‌خبر بودند در پی بازی و تفریح دچار حادثه شدند که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس نجات یافتند.

قادی همچنین خاطرنشان کرد: در حواشی رودخانه جاجرود هیچ دستگاه نظارتی و یا عوامل بازدارنده‌ای مبنی بر ممانعت از ورود رهگذران وجود ندارد که می‌تواند به ویژه در روزهای تعطیل حوادث ناگوار و غیرقابل جبرانی را رقم بزند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا