هزینه دریافت کنتور گاز در شهر پردیس 200 هزار تومان شد/ تایید انشعابات در مراجعه اول رایگان است

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: در شرایطی که مالکین شهر جدید پردیس به صورت گروهی برای حضور مهندس ناظر شرکت گاز به منظور تایید انشعبات به پیمانکار مربوطه مراجعه کنند، هزینه 400 هزار تومانی تایید انشعابات و دریافت مجوز کنتور به 200 هزار تومان برای دریافت مجوز هر کنتور تقلیل می‌یابد.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت، ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور پیگیری هزینه تایید انشعاب گاز برای دریافت مجوز کنتور در شهر جدید پردیس، اظهار کرد: براساس بحث بین شرکت عمران، نظام مهندسی و پیمانکار گاز شهر جدید پردیس، در شرایطی که مالک واحد مسکونی در اولین مراجعه ناظر شرکت گاز، در واحد مسکونی حضور داشته و موفق به دریافت مجوز اخذ کنتور گاز بشود، نیازی به پردخت هیچ هزینه برای تایید انشعابات ندارد.

وی در خصوص مشکلات ایجاد شده در ارتباط با متغیر بودن هزینه دریافتی به منظور حضور بار دوم و بیشتر مهندس ناظر به منظور تایید انشعابات گفت: در حال حاضر نرخ ثابتی برای هزینه یاد شده در نظر گرفته شده و در شرایطی که مالک واحد مسکونی موفق به دریافت تاییدیه کنتور در اولین حضور مهندس ناظر نشود، می‌بایست با پرداخت 400هزار تومان زمینه حضور مهندس ناظر را برای مرتبه دیگر فراهم آورد.

هدایت، افزود: در شرایطی که مالکین شهر جدید پردیس به صورت گروهی برای حضور مهندس ناظر شرکت گاز به منظور تایید انشعبات به پیمانکار مربوطه مراجعه کنند، هزینه 400هزار تومانی تایید انشعبات و دریافت مجوز کنتور به 200هزار تومان برای دریافت مجوز هر کنتور تقلیل می‌یابد.

پس از انتشار خبر دریافت هزینه 1 میلیون تومانی به منظور تایید انشعبات گاز در شهر جدید پردیس، مشخص شد، هیچ متر و معیار مشخصی برای دریافت این هزینه وجود ندارد. این در حالیست که پیش از این یکی از مسئولین نظام مهندسی شهر جدید پردیس ضمن انتقاد از برنامه‌های شرکت عمران پردیس، جلوگیری از تحویل واحد مسکونی به مردم، پیش از تایید انشعابات و دریافت کنتور را به عنوان راهکار حل مشکلات پیش آمده مطرح کرده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا