هشدار جدی شهردار پردیس به متخلفان:

هرگونه ساخت و ساز بدون اخذ مجوز از شهرداری پردیس تخلف است

شهردار پردیس گفت: احداث هرگونه سازه به هر شکلی بدون پیگیری و دریافت مجوزهای لازم از شهرداری پردیس مصداق ساخت و ساز غیر مجاز محسوب شده و به عنوان تخلف قابل پیگرد قانونی است.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر پردیس و شهرداری پردیس، مرتضی همتی امروز به همراه جمعی از مدیران واحدهای مختلف شهرداری پردیس از دو گودبرداری حادثه ساز در نواحی کارگاهی فاز هفت این شهر بازدید میدانی داشت.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: شهرداری پردیس طی پایش های مستمر ساخت و سازها در همه نقاط شهر به ویژه نواحی کارگاهی خرمدشت و سیاهسنگ، اخطارهایی برای مالکان ساختمان ها ارسال کرد اما برخی گودبرداری های غیراصولی سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شد.

شهردار پردیس ادامه داد: پس از ریزش در یکی از معابر، تیم‌های پلیس ساختمان و دیگر واحدهای شهرداری به محل اعزام و با ایمن‌سازی محل، نصب نیوجرسی و تابلوهای هشداردهنده پرونده‌ای در این خصوص تشکیل دادند.

همتی تاکید کرد: برای هرگونه ساخت و ساز، دیوارکشی و نوسازی ابتدا باید از شهرداری پردیس مجوزهای لازم را اخذ و سپس با حضور کارشناسان شهرسازی اقدام به ساخت‌وساز شود و در صورت عدم تأیید، هرگونه اقدامی تخلف و ساخت‌وساز غیرمجاز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    به اطلاع می رساند مدیر بلوک 6 مجتمع مسکونی ایمان شهر پردیس بدون اخذ موافقت تمامی واحد ها اقدام به نتصب اسانسور نموده است این امر موجب از بین رفتن فضای راه پله ها شده است خواهشمند است بررسی لازم مبذول فرمایید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا