شهردار بومهن خبر داد؛

ممنوعیت ساخت‌وساز در بومهن بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان/ هرگونه اغماض و کوتاهی جهت مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز غیرقابل‌قبول است

شهردار بومهن از ممنوعیت ساخت‌وساز در بومهن بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان و برخورد با هرگونه اغماض و کوتاهی جهت مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، نشست هماهنگی به‌منظور بررسی فعالیت‌های واحد انضباط شهری و پلیس ساختمان و ارائه راهکارهای مناسب جهت تقویت عملکرد بهتر واحدی‌های مذکور با حضور شهردار، معاون، مسئول حراست و مدیران دوایر مربوطه برگزار شد.

سعید علی بخشی شهردار بومهن اظهار کرد: با تمام توان و به‌کارگیری کلیه امکانات با حمایت دستگاه قضایی نسبت به جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز اقدام می‌گردد و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی از فعالیت پلیس ساختمانی و انضباط شهری به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: برنامه کاری نیروها در اسرع وقت آماده و کلیه امکانات و خودروهای موردنیاز تأمین و گشت و کنترل این دو واحد بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

ساخت و ساز تابلو ساختمان بومهن

شهردار بومهن تأکید کرد: کمیته‌ ویژه بررسی و نظارت بر عملکرد نیروها در شهرداری تشکیل‌شده و هرگونه اغماض و کوتاهی توسط نیروها جهت مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز و همچنین سد معبر و ایجاد اخلال در نظم عمومی و نادیده گرفتن حقوق شهروندی غیرقابل‌قبول است و به شدت برخورد می‌شود.

علی بخشی با اشاره به نگاه پیشگیرانه پلیس ساختمان به مدیریت شهری در حوزه ساخت‌وساز خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر پرونده‌های زیادی را شاهد هستیم که بدون دریافت مجوزهای لازم، ساخت و ساز را انجام داده‌اند که برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می‌شوند.

وی تصریح کرد: لازم است فرد متقاضی قبل از انجام هر نوع ساخت و سازی مراحل قانونی را برای آغاز فعالیت طی کند که برخی شهروندان از این موضوع ابراز نارضایتی دارند و برای حل این دغدغه تقویت روحیه قانون مداری و فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت مؤلفه های زندگی شهری ضرورت دارد.

شهردار بومهن خدمتگزاری به مردم را در اولویت امور دانست و بیان داشت همه باید در مقابل حقوق مردم پاسخگو باشیم چرا که وظیفه مسئولین رسیدگی به امور مردم و مرتفع شدن مشکلات آنان است.

علی بخشی بیان کرد: همچنین هرگونه ساخت‌وساز در بومهن بدون نصب تابلوی مخصوص شناسنامه ساختمان ممنوع شد و با عنایت به قوانین شهرداری، مالکین جهت هر گونه احداث موظف به اخذ مجوز از شهرداری می‌باشند.

وی ادامه داد: نصب تابلوی مشخصات ساختمان شامل: (شماره پروانه ساخت، نام مالک، میزان سطح اشغال، تعداد طبقات و نام مهندس ناظر) بر اساس فرم صادره از سوی شهرداری الزامی است و در غیر این صورت مأمورین شهرداری موظف هستند در صورت عدم نصب تابلوی مذکور و یا ساخت طبقه اضافه بر مندرجات پروانه که در تابلو قیدشده ساخت‌وساز را متوقف نمایند.

پیشگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، برخورد قانونی با افراد سودجو، ساماندهی، کنترل و رفع معضل سد معبر در کنار برخورد قاطعانه از موارد مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. جنابِ علی بخشی شهردارِ محترم،لطفابه خیابان بهارانتهای پارک بالاترازپُستِ سازمانِ آب نظارتی بفرمائیدکه جمعه گذشته “هفته دوم مهرماه۹۸”چگونه درعرضِ چندساعت سازه فلزی چهارطبقه آپارتمان”وشایدچندباب مغازه” باحمایتِ عواملِ شورای شهروشهرداری احداث شده بدونِ مجوزوآن پلاکِ احداثِ بناکه شمافرمودیدبایددرمحلِ ساخت وسازنصب شود،واین سازه باحریمِ رودخانه شاید”۱۰”مترهم فاصله ندارد….ـ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا