مشکلات پردیس باید از طریق استان و مجلس پیگیری شود

فرماندار پردیس گفت: برخی مشکلات فراشهرستانی است و با حضور در روستاها این مشکلات رفع نمی‌شود و باید از طریق استان و مجلس، موضوعات پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از دهیاران و شهرداران شهرستان پردیس در سالن اجتماعات بخشداری بومهن با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران برگزار شد.

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در این نشست ضمن تبریک عید غدیر خم دهیاران را صف اول و پیشانی رصد مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: دهیاران باید پاسخگوی مردم بوده و نسبت به رفع مشکلات روستاییان اقدام کنند.

وی گفت: انباشت مشکلات شهرستان پردیس مانند آب، برق، گاز، طرح هادی، طرح جامع تقسیمات کشوری، اسناد، پهنه زیست محیطی و غیره است که باید به این موارد نیز رسیدگی کرد.

فرماندار پردیس با بیان اینکه جلسات و حضور میدانی در بخش‌ها را به صورت هفتگی خواهیم داشت، ابراز کرد: اخیرا از روستاهای سنجریان، ترقیان و خجیر بازدید به عمل آمد و مشکلات موجود در پروسه رفع قرار گرفتند.

قضاتلو افزود: مشکلات فرمانداری پردیس از طیف وسیعی است و زمان برای دیدار حضوری کم اما توقع داریم مدیریت جهادی و اخلاق مداری موضوعات و مشکلات بخش‌ها رفع شود.

وی افزود: بخشداران باید مشکلات را احصاء و پیگیری کنند اما برخی موضوعات فراشهرستانی است و با حضور در روستاها این مشکلات رفع نمی‌شود و باید از طریق استان و مجلس موضوعات پیگیری شود.

فرماندار پردیس ادامه داد: مشکل اسناد مالکیتی این شهرستان باید حل شود زیرا اگر صدور مجوزها تسهیل نشود، ساخت و ساز غیرمجاز افزایش پیدا می‌کند.

قضاتلو اضافه کرد: دهیاران باید صیانت از ساخت و سازها را در روستا‌ها بیش از گذشته مدنظر قرار بدهند و پیش از آن برای این فعالیت‌ها تسهیل‌گری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر و روستا اجازه ندهیم مناطقی مانند شهرک امام خمینی(ره) و ازون تپه بومهن شکل بگیرند و  این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود.

فرماندار پردیس با بیان اینکه امسال انتخابات را در پیش داریم، عنوان کرد: دهیاران، شهرداران و بخشداران باید برای مشارکت حداکثری در روستا و شهر‌ها برنامه داشته و برای مردم فضا ایجاد کنند تا مشارکت حداکثری داشته باشند.

قضاتلو با بیان اینکه بهترین راه مشارکت مردم رفع مشکلات و امید آفرینی است، اعلام کرد: توجه شهرداران به حریم شهرها و هزینه کردن درآمدهای حریم در همان منطقه از وظایف اصلی شهرداری‌ها است.

انتهای خبر/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا