مسکن مهر پردیس تا پایان سال 96 تکمیل می شود

مسکن مهر پردیس علاوه بر زیرساخت‌ها و امکانات تا پایان سال 96 عمدتا تکمیل و واگذار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ سید حسین هاشمی، استاندار تهران با اشاره به جانمایی نادرست سایت مسکن مهر پردیس اظهار کرد: در فازهای 11 و 12 مسکن مهر پردیس در کوه‌ها خانه‌سازی شده که همین امر خدمات‌رسانی به آنجا را سخت می‌کند و هزینه آن نیز چند برابر است.

وی بابیان اینکه در زمان تصمیم‌گیری برای ساخت مسکن مهر پردیس، منابع لازم پیش‌بینی نشد، تصریح کرد: خیلی از ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر گمان می‌کردند با پرداخت پول و وام اولیه، هزینه مسکن را پرداخته و صاحب‌خانه شدند درحالی‌که در قراردادهای ساخت کاملاً مشخص است که در مقاطع مشخص باید پرداخت‌هایی انجام شود.

هاشمی با اشاره به رایزنی با اعضای دولت و رئیس‌جمهوری برای کمک به ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر یادآور شد: درواقع مدیریت ارشد استان تهران بانی شد که به ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر در کل کشور، 50 میلیون ریال دیگر نیز وام پرداخت شود که اقدام بسیار خوبی است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ساخت مسکن مهر تصمیمی درست ولی شکل آن به‌طور کامل غلط بود، تأکید کرد: با تمام این تفاسیر دولت تصمیم گرفته این پروژه را تکمیل و واحدها را به مردم تحویل دهد.

وی با یادآوری اینکه بدون تکمیل زیرساخت‌های اساسی ازجمله آب، برق و گاز واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در سال جاری باوجود آماده بودن 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر پردیس به دلیل تأمین نکردن آب آشامیدنی، واگذاری تا زمان تکمیل زیرساخت‌ها با تأخیر انجام شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. بعید تا پایان سال ۹۶ این اتفاق بیفتد
    احتمالا پیر بشیم و این مسکن‌ها به فرزندانمان برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا