مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری بومهن منصوب شد

علی محمدپور روشن به عنوان مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری بومهن منصوب شد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم تودیع حمید نیکان سرشت و معارفه علی محمدپور روشن به عنوان مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شهرداری بومهن برگزار شد.

در این مراسم؛ شرفی معاون مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران، فرنیا کارشناس مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران، موسوی شهردار بومهن و جوشنلو رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدها حضور داشتند.

موسوی، شهردار بومهن با اشاره به حساسیت بازرسی در ادارات و سازمان ها گفت: مسئول بازرسی بازوی توانمند برای شهردار و مدیر مجموعه است که با عهده دار بودن مسئولیت رسیدگی به شکایات و نظارت بر کلیه واحدها ،می تواند موجب تسریع در روند انجام امور گردد.

معاون مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران نیز گفت: تودیع و معارفه در ادارات امری بدیهی و طبیعی است و طبق نظر سیستم وظایفی برعهده عزیزان گذاشته میشود و به تبع جابجایی افراد نیز صورت خواهد گرفته شد و این امر خدای ناکرده دال بر کم‌کاری افراد نیست، مهم تلاش دوستان در اجرای وظایف محوله به نحو احسن می باشد.

وی در ادامه افزود: مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور حقوقی جایگاه بسیار مهم و خطیری در ادارات بر عهده دارند و اخیراً امور حقوقی نیز به بازرسی ادارات محول شده است و بر همین اساس استاندار در جلسه شورای معاونین مصوبه ای را تنظیم کردند که امور حقوقی نیز در حیطه بازرسی قرار می گیرد.

شرفی اظهار داشت: مسئول بازرسی شهرداری را باید بعنوان چشم تیزبین شهردار نام برد که وظیفه خطیر شناسایی نیروهای کارآمد و ضعف سیستم اداری مذکور را بعهده دارد و در این راستا باید با ارتباط تنگاتنگ و هماهنگی خوب و مثبت با مدیر مجموعه نسبت به توانمند سازی و رفع نواقص اقدام نماید.

در این آیین از تلاشهای حمید نیکان تقدیر و علی محمدپور روشن به جای وی معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا