مرکز فرهنگی، آموزشی و کار آفرینی «میعاد» افتتاح شد

مرکز فرهنگی، آموزشی و کار آفرینی میعاد دوشنبه در فاز ۵ جنوبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس، معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس، رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان پردیس، فرمانده حوزه ۳۸۷ امام سجاد(ع) و دیگر مسئولین و مدعوین و ساکنین فاز ۵ حضور داشتند.

این مجموعه به همت حوزه ۳۸۷ امام سجاد(علیه السلام) و با همکاری انجمن کارآفرینان اقتصاد مقاومتی شهرستان پردیس و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان با ارائه مدرک آموزشی به هنرجویان جهت خدمات دهی به مردم عزیز شهرستان پردیس مخصوصا ساکنین فاز ۵ به بهره برداری رسید.

در این مرکز کلاس‌های آموزشی شامل آموزش قالی بافی، محصولات و هنرهای تجسمی، خیاطی، تعمیرات موبایل و لوازم خانگی، دوره‌های آموزشی کسب درآمد از فضای مجازی، آموزش حسابداری، آموزش رشته‌های مختلف پرستاری، آموزش تعمیرات پکیج و دیگر کلاس‌های آموزشی با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان پردیس با هزینه مناسب جهت رفاه حال شهروندان عزیز برگزار می شود.

ابراهیمی رئیس مرکز فرهنگی آموزشی و کار آفرینی میعاد و فرمانده حوزه ۳۸۷ امام سجاد علیه السلام فاز های ۵ و ۹ و ۱۱ عنوان کرد: هدف از ایجاد این مرکز با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در منطقه و حضور بیشمار خواهران و برادران خلاق و هنرمند در عرصه‌های مختلف کارآفرینی را یک ضرورت و نیاز اجتماعی دانست که با حمایت همه جانبه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان و پای کار آمدن انجمن تخصصی کارآفرینی امروز شاهد بهره برداری از این مجموعه هستیم.

علاوه بر بخش های یاد شده راه اندازی مهد قرآن و پیش دبستانی و به کارگیری بانوان سرپرست خانوار آماده به کار درکارگاه های تولیدی خیاطی و… و همچنین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید شجاع و برگزاری کلاس در رشته های مختلف ورزشی در حال ارائه خدمت به ساکنین شهر پردیس به ویژه فازهای جدید مسکن مهر می باشد.

در حاشیه این افتتاحیه نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی نیز در محوطه این مجموعه جهت بازدید مردم دایر گردیده است.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. خداقوت به همه ی کسانی که کمک کرده اند این مجموعه افتتاح شود و به مردم منطقه خدمات شایانی ارایه شود. اجرتون با امام زمان عج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا