مردم از شهرداری پردیس توقع خدمت دارند/ شهرداری بایستی به دور از نگاه سیاسی و حاشیه‌های اجتماعی به کار خود بپردازد

شهردار جدید پردیس گفت: مردم از شهرداری توقع خدمت دارند و شهرداری بایستی به دور از نگاه سیاسی و حاشیه‌های اجتماعی به کار خود بپردازد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی همتی اظهار کرد: حذف تعدادی از مدیران اصلی شهرداری، تاثیر کرونا بر اقتصاد شهری، فرصت محدود یک‌ساله و سال آخر فعالیت شورای اسلامی شهر پردیس از جمله مسائل پیش‌روی شهرداری پردیس است.

وی افزود: پیش از هر چیز حفظ آرامش، ثبات، بازیابی توان مدیریت شهری و اعتماد عمومی و همچنین اقتدار شهرداری از ضرورت‌های اولیه مدیریت شهری پردیس است که با جدیت و تلاش همکاران شهرداری برای خدمت به مردم به دست می آید.

همتی ادامه داد: شهرداری بایستی به دور از نگاه سیاسی و حاشیه‌های اجتماعی به کار خود بپردازد زیرا مردم از شهرداری توقع خدمت دارند و ما نوکر مردم هستیم.

شهردار جدید پردیس تصریح کرد: برای این مهم ضروری است با فساد در هر سطحی در زمان لازم برخورد متناسب صورت پذیرد، البته با اولویت پیشگیری نه مچ گیری تا هم از هدر رفت بیت المال جلوگیری کرد و هم مانع از سلب اعتماد عمومی شد چون شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی متعلق به مردم است و سرمایه اصلی آن همان اعتماد مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا