«محمد لاله» در سمت خود به عنوان شهردار شهر پردیس ابقا شد

با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، «محمد لاله» در سمت خود به عنوان شهردار این شهر ابقا شد.

به گزارش صبح پردیس، سیدعلی موسوی‌جوردی رئیس شورای اسلامی شهر پردیس در خصوص دومین جلسه شورای اسلامی شهر پردیس و نتایج رأی‌گیری و انتخاب شهردار اظهار داشت: امروز دومین جلسه شورای اسلامی شهر پردیس پس از مراسم تحلیف و سوگند، با حضور تمام اعضا در ساختمان جدید شورا با محوریت انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون‌ها برگزار شد.

وی گفت: نخستین صورت‌جلسه انتخاب شهردار بود که با رأی‌گیری اعضای شورای شهر با 6 رأی موافق و یک رأی مخالف محمد لاله شهردار اسبق شهر پردیس در سمت خود ابقا شد.

رئیس شورای شهر پردیس افزود: طی رأی‌گیری‌های دیگر با اکثریت آرا ناصر چراغی به‌عنوان عضو کمیسیون ورزشی و عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شد.

موسوی‌جوردی ادامه داد: در این جلسه حسینعلی سلیمانی‌فر در کمیسیون معاملات و شهاب شکاری به عضویت در کمیسیون عمران درآمدند.

وی اضافه کرد: برای عضویت در کمیسیون فرهنگی که یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهر پردیس است، با اتفاق آرا هادی سوهانی انتخاب شد و مسؤولیت این کمیسیون را برعهده گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: مسؤولیت کمیسیون‌های بانوان و حقوقی برعهده سیدمریم موسوی‌جوردی قرار گرفت.

موسوی‌جوردی اظهار کرد: مسؤولیت کمیسیون ماده ۱۰۰ را ناصر چراغی و کمیسیون ماده ۱۰۰ تجدیدنظر را شهاب شکاری عهده‌دار شدند و این انتصاب‌ها با حداکثر آرا توسط اعضا به تصویب رسید.

وی گفت: با توجه به تجربیات و نظر مساعد اعضای شورای شهر، کمیسیون توافقات را حسن لاله و کمیسیون معاملات را هادی سوهانی برعهده گرفتند و با هفت رأی مصوب و به امضای اعضا رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس افزود: نماینده‌های شورای اسلامی شهر پردیس در شورای اسلامی شهرستان پردیس نیز با اتفاق آرا هادی سوهانی و حسینعلی سلیمانی‌فر انتخاب و به این شورا معرفی شدند که این مصوبه در این جلسه تایید شد.

موسوی‌جوردی با بیان اینکه سیدمریم موسوی‌جوردی با هفت رأی عضو کمیسیون ماده ۷۷ شد، بیان کرد: با رأی‌گیری‌های امروز با این مصوبات دومین جلسه شورای اسلامی شهر پردیس به اتمام رسید تا هر عضو شورای شهر مسؤولیت امور کمیسیون‌ها را برای یک سال بر عهده داشته باشند و به‌سرعت در راستای منویات مقام معظم رهبری شاهد رشد، پویایی، ارتقای سطح زندگی و بهبود حوزه‌های مختلف در شهر پردیس باشیم.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام

    لطفا موضوع جابجایی سرای محله ابن سینا و انتقال شورای شهر به محل سرای محله ابن سینا رو پیگیری و اطلاع رسانی کنید

    ما که کودکانمان رو در کلاس های آنجا ثبت نام کردیم و بعد گذشت چند مدت تازه کودکانمان با مربیان ارتباط خوبی برقرار کرده اند چه گناهی کرده ایم ، که حالا مجبوریم به دلیل مسافت به سرای محله شهریار مراجعه کرده و آنجا ثبت نام کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا