قتل سارق توسط صاحبان ویلا در جاجرود

سارق توسط صاحبان ویلا در جاجرود به قتل رسید.

به گزارش صبح پردیس، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: دهم فروردین ماه از بیمارستان امام حسین(ع) یک فقره فوت مشکوک اعلام شد که در بررسی‌ها با توجه به آثار ضرب و جرح، هویت متوفی ” سهراب ۴۳ ساله ” شناسایی شد که دارای سابقه کیفری بوده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در تحقیقات میدانی دیگر، تصویری شخصی که در حال کمک به عوامل اورژانس بدست آمد که وی به نام سامان شناسایی شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات دیگر، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از فقدان همسرش به نام سهراب اعلام شکایت کرده و با رویت تصویر جسد، همسرش شناسایی شد.

گودرزی گفت: سامان پس از دستگیری اعتراف کرد که هشتم فروردین ماه من به اتفاق سهراب برای سرقت از باغی در جاجرود رفتیم؛ ولی از شانس بد ما سه نفر در باغ حضور داشتند که ما را دستگیر و کتک زدند و رهایمان کردند. من با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردند و اطلاعی از فوت او نداشتم.

وی افزود: یکم اردیبهشت ماه کارآگاهان هر سه متهم را دستگیر و در تحقیقات اولیه به ضرب و شتم معترف شدند که آنها در حال سرقت فنس‌های آهنی بودند و آنها را دستگیر و ضرب و شتم کردیم و اطلاعی از فوت نداشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا