فرماندار پردیس بر رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی این شهرستان تاکید کرد

فرماندار پردیس با تاکید بر تسریع در اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک، خواستار اهتمام بیشتر برای برطرف سازی نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی و معابر داخلی شهرستان شد.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان پردیس گفت: اهمیت جلسات کمیته کارشناسی برای بررسی نقاط حادثه خیز و پیشنهادات مطرح شده برای هر کدام بسیار زیاد است زیرا جلسات شورای حمل و نقل و ترافیک باید به تصمیم گیری پیرامون اجرای راه کارهای پیشنهاد شده و تدابیر ترافیکی کلان در شهرستان اختصاص داشته باشد و محل انجام بحث های کارشناسی طرح ها نیست.

پس از ارائه گزارش توسط شهرداری های پردیس و بومهن و اداره راهداری پیرامون اقدامات انجام شده و نظریه کارشناسی پلیس راهور، مقرر شد؛ تمامی طرح های مربوط به بهسازی رفت و آمد، ایمن سازی مسیر، نصب علایم هشدار دهنده و ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز ابتدا در جلسات کمیته فنی با حضور کارشناسان پلیس راهور، پلیس راه، شهرداری ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بررسی و برای تصمیم گیری نهایی به شورای ترافیک ارائه شود.

همچنین شهرداری پردیس براساس نظریات اعلام شده پلیس راهور شهرستان نصب سرعت کاه, علایم راهنمایی و مسدود سازی معابر پیشنهاد شده را انجام دهد.

ایمن سازی معابر خروجی و ورودی فازهای جدید شهر پردیس، ایمن سازی بلوار اصلی شهر بومهن، بهسازی و تعمیر پل های عابر پیاده شهرستان و تهیه طرح ساماندهی ترافیک و عبور و مرور ابتدای شهر بومهن توسط مشاوران مجرب از مصوبات جلسه بود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا