استقبال از فاطمه حیدری داور بین‌المللی اعزامی به مسابقات قهرمانی او-اسپرت جهان در شهرستان پردیس

استقبال از «فاطمه حیدری»، داور بین‌المللی اعزامی به مسابقات قهرمانی او-اسپرت جهان با حضور ورزشکاران و مسئولان در پردیس انجام شد.

به گزارش صبح پردیس، در مراسمی با حضور سیدعلی موسوی‌جوردی رئیس، حسن لاله نایب رئیس، ناصر چراغی رئیس کمیسیون ورزشی و شهاب شکاری عضو شورای اسلامی شهر پردیس، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان، حسن شاکری رئیس هیأت ورزش‌های رزمی شهرستان پردیس، رؤسای هیأت‌های ورزشی، اصحاب رسانه، ورزشکاران و … در دفتر شورای اسلامی شهرستان پردیس برگزار و از داور او-اسپرت اعزامی از فدراسیون ورزش‌های رزمی به دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان استقبال و تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز شد و سپس محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ضمن عرض سلام و خیرمقدم به حضار اظهار داشت: جای تقدیر دارد که بانویی از شهرستان پردیس به‌عنوان داور در ترکیب تیم ملی او-اسپرت ایران به مسابقات جهانی این رشته دعوت می‌شود.

محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از فاطمه حیدری به‌عنوان سفیر اخلاق یاد کرد و افزود: خوبی، حسن نیت و پاکی این بانو بر ما پوشیده نیست و ایشان به نمایندگی از ایران و شهرستان پردیس به مسابقات جهانی اعزام می‌شود و اشاعه‌دهنده اخلاق و فرهنگ جوان ایرانی است.

وی گفت: فاطمه حیدری به‌عنوان یک بانوی ایرانی و شهروند پردیسی با افتخار نام کشور و شهرستان پردیس را در مجامع بین‌المللی مطرح کرده و دائماً این قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی را تکرار می‌کند.

سیفی ادامه داد: فاطمه حیدری به‌صورت الگویی موفق هم در عرصه ورزش و هم در عرصه تحصیل، فرهنگ ایرانی را به جهان مخابره می‌کند و وقتی داور یا ورزشکار ما با حجاب اسلامی به قضاوت مسابقات جهانی در کشوری دیگر می‌پردازد به‌صورت خودکار در حال اشاعه فرهنگ اسلامی و نمونه بارز یک بانوی ایرانی هستند.

وی اضافه کرد: علی‌رغم اینکه در دنیا می‌گویند در ایران نقض حقوق شهروندی وجود دارد، بانوی موفق ما با حضور در صحنه‌های بین‌المللی این ادعا را کذب اعلام کرده و بر ایرانی‌بودن خود می‌بالد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تصریح کرد: از زمانی که شورای شهر پردیس آغاز فعالیت کرده کار برای ما آسان‌تر شده و باعث دلگرمی بیشتر ورزشکاران شده و از شورای اسلامی شهر پردیس بابت حمایت جوانان موفق در عرصه تحصیلی و ورزشی تقدیر و تشکر کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. درود بر خانم حیدری و افتخار آفرینی هاشون .ایشون یک الگوی نمونه هم در زمینه اخلاق هم تحصیلی و هم ورزشی هستند . خدا حفظشون کنه ایشون الگوی ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا