شهدا منشاء قدرت و برکت برای کشور هستند

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر صیانت همگانی از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا را منشاء قدرت و مایه برکت برای کشور دانست.

به گزارش صبح پردیس عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران و در حاشیه کلنگ زنی مقبره الشهدای فاز 8 شهر پردیس سخن می گفت، مقام شهادت را عالی ترین مقام یک انسان دانست و اظهار داشت: شهدای عزیز ما خون پاکشان را در راه امنیت مردم و نظام و حفظ تمامیت ارضی کشور فدا کردند و وظیفه ما در مقابل شهدا، صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که خدمت به مردم یکی از این آرمان ها بوده و خواهد بود.

وی شهدا را موجب افتخار و مایه قدرت و برکت دانست و افزود: شهدا در هر کجا که عطر حضورشان وجود داشته باشد محور معنویت و ارزش های دینی و انقلابی هستند و در شهرستان پردیس نیز که تازه تاسیس بوده و جمعیت آن به واسطه وجود مسکن مهر افزایش زیادی خواهد داشت، نیاز به مراکز فرهنگی و معنوی از این دست بسیار چشمگیر است.

فرماندار پردیس به شروع عملیات ساخت مقبره الشهدا در فاز 8 اشاره کرد و گفت: در فاز های 8 و 11، عملیات احداث مقبره و المان شهدا با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و شرکت عمران پردیس آغاز شده و این بناها نیز با رعایت ارزش های انقلابی ساخته خواهد شد تا در کنار ساخت بنا، شاهد حضور پیکر مطهر شهدا در این دو فاز باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا